“Restaurant”
Anmeldelse av Viva Napoli

Viva Napoli
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Namsos
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte hvitløksnadder, biff m fløtegratinerte poteter og spagetti bolognese. Fikk maten rimelig raskt og ble litt skuffet av det som ble servert. Hvitløksnadderet manglet hvitløksausen og soppen, i tilegg så var kjøttet i så små biter at det minnet om brødsmuler og det var tørt. Tzaziki til retten har jeg aldri fått før på en slik rett.
Biffen var blodig og det ble ikke spurt om hvordan den skulle være. Ble servert brød til
Spagettien til guttungen var så salt at han ikke klarte å spise så mye av det og der oxo ble det servert brød til
Sa ifra om at det mangler hvitløk og at spagettien var for salt. Fikk hvitløksaus og kunne få ny spagetti, men inntrykket av maten og kundebehandlinga gjorde at vi dro.
Betalte full pris og det frister ikke til gjentagelse.

Takk, kuulman64

Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening som tok i mot oss med en gang vi kom inn.
Rent og fint på spiseplassen.
Store porsjoner med nydelig mat
På toppen av det er det hyggelige priser.
Anbefales om man er i nærheten av Namsos!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, ronnyp143
Anmeldt 14. november 2019

Trivelig restaurant med veldig god mat og trivelig betjening. Maten kommer kjapt og prisen er helt greit.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Audun H
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Trivelig restaurant med meget god mat og virkelig trivelig ansatte. Utrolig rask til å lage den gode maten. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Hildejoh
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Et sted som maten bli rask levert. Maten smakte, og til en grei pris. Hyggelig atmosfære. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 686_rjant

Reisende som så på Viva Napoli, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Viva Napoli? Del dine erfaringer!