Agoda.comUSD 142
Anmeldt 13. september 2021

Sommerens verste seng! Kroppen hadde merker etter dårlig madrass, da en søvnløs natt var over. Nivåforskjeller på rommet gjorde nattlige toalettbesøk til en utfordring - ikke greit å snuble seg frem på et mørkt rom, der det plutselig var et repos foran deg. Ingen parkering, lite hjelp for å få forklart hvor man kunne parkere. Dårlig ventilasjon i gangene/trappeoppgang. Nivåforskjeller også i gangene. Grei frokost. Og vi møtte et par trivelige ansatte på stedet. Pluss for det.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, mortencola
Anmeldt 12. september 2020

Overnatta her er storfornøynd med både betjening og mat ,så ikke skjønner jeg hvorfor noen klager på absolutt hver minste ting,noe du finner over alt selv i Oslo .Rensligheten var upåklagelig! +En MEGET god service,noe som jeg ikke har sett maken til hos mange andre hotell.Betjening var bare topp.liten by å besøke.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, bjørnulf ø
Anmeldt 11. mars 2020

Store fine rom som har det du trenger, hotellet ligger midt i sentrum (Perfekt) og du blir alltid møtt av en svært hyggelig resepsjonist som gjør innsjekkingen problemfri, prisene på rom er i høyeste grad konkurransedyktig. Vi bor fast her når vi er i Namsos. Absolutt et svært godt alternativ.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, tronderkaill1
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Rent flott rolig og hyggelig sted med rene hyggelige og flotte servitører. Et meget hyggelig spisested i Namsos som er verdt et besøk ❤. De serverer et godt utvalg av kjøtt fisk pasta pizza og salater, og masse god drikke.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, anderscyrillramstadr
Anmeldt 14. desember 2019

Tinos er et naturlig valg når man kommer til Namsos. Man kommer nesten ikke nærmere bygger og Onkel Oscars. Her blir man innlosjert i moderne rom med høy standard. Hotellet har en egen restaurant med veldig god mat.

Det spiller ingen rolle om man kommer tidlig eller sent, her er alltid noen til stede for å ta folk i mot. Trenger man dagligvarer fins det i umiddelbar gåavstand, og byens gågater ligger rett ved.

Tinos har alt man trenger enten man er en familie eller er på jobbreise. Uansett vil man ikke dra herfra misfornøyd.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, rivertonic