“Koselig vinbar”

tir. 3.8.
20:00
Vurdert som nr. 3 av 10 Restauranter i Namsos
Anmeldt 12. juli 2020

Koselig vinbar i tilknytning til Fylkesgalleriet i Namsos. Arrangerer av og til intim konserter. Av god standard. Anbefales!

Takk, tovewannebot

Anmeldt 11. juli 2020

God service, med fantastisk mat og drikke. Ett behagelig, moderne lokale hvor man kan nyte hele kvelden. Både glasset og tallerken ble helt tomt Hit drar vi absolutt igjen!!

Takk, 248stinak
Anmeldt 10. juli 2020

Vinbar i kombinasjon med kunstmuseet i Namsos. Jeg tok med min mor for å kose oss med noen glass vin og noe lett å spise. Godt utvalg av vin og noen andre drinker. I tillegg har de flere småretter å velge mellom. Etter mat og vin gikk vi en runde på kunstutstillingen og innom kunstbutikken. På godværs dager er det også mulig å nyte drikken ute.

Takk, MarteM84
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk liten vinbar i Namsos. De har en fin uteplass i godvær samt et hyggelig inneområde. Vinbar i internasjonal klasse i lille Namsos. Her er fagkompetansen på topp. Fantastiske viner og hyggelig personale. Bestill utvidet tapasfjøl på forhånd. Spennende smaker og lokale råvarer. Anbefales!

1  Takk, AnneBFlo
Anmeldt 10. juli 2020

Et fantastisk sted til enhver anledning.
God mat, og bred kunnskap om både vin og annen drikke.Så artig å få lære litt samtidig som å nyte.
Variert meny som følger årstidene.
Meget god service.

Takk, Tone G

Reisende som så på Barrique Vinbar, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Barrique Vinbar? Del dine erfaringer!