“Bra, men fortsatt uutnyttet potensiale”
Anmeldelse av Barrique Vinbar

Barrique Vinbar
Vurdert som nr. 3 av 10 Restauranter i Namsos
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fint sted, luftig og lyse lokaler og stilrent interiør. Spennende vinliste og kunnskapsrik servitør. Når det kommer til maten har de litt å gå på. Ikke misforstå - det som ble servert var upåklagelig, og et ok utvalg av lokale råvarer. Men noen få grep kunne hevet matopplevelsen betydelig. Bytt ut ferdigkjøpt knekkebrød med hjemmelaget eller en lokal variant. Gangstad har er som hadde passet perfekt. Ferdigkjøpte kjøttboller i tomatsaus - lag heller noen selv med litt mer spennende smak. Legg også til noen flere varme tapasretter, f eks honningglaserte chorizo, dadler i bacon-frakk, mojo-poteter etc. Bare oppkuttet ost og litt spekemat er priset i overkant høyt. Til sist: de marinerte olivenene var helt i særklasse gode

Takk, Pitten190479

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Barrique har virkelig helt strålende tapas. De har valgt pølser, skinke og oster fra svært gode produsenter. Vinlisten er spennende for lommebøker i alle tykkelser, og de ansatte har stor kunnskap om både mat og vin.

Det var en svært hyggelig og smaksrik opplevelelse å spise der!

Jeg tviler sterkt på om du finner et bedre og mer fokusert kjøkken i Namsos.

Takk, Gaute H
Anmeldt 22. juli 2020

Satt ute i godt sommervær. Spiste tapsfjøl med variert og god mat. Drikkepakken (4 viner) var også god og smakfull. Savnet litt oppfølging fra personalet, var det mere vi ville ha? Men totalt sett: vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, sussiho
Anmeldt 12. juli 2020

Koselig vinbar i tilknytning til Fylkesgalleriet i Namsos. Arrangerer av og til intim konserter. Av god standard. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, tovewannebot
Anmeldt 11. juli 2020

God service, med fantastisk mat og drikke. Ett behagelig, moderne lokale hvor man kan nyte hele kvelden. Både glasset og tallerken ble helt tomt Hit drar vi absolutt igjen!!

Takk, 248stinak

Reisende som så på Barrique Vinbar, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Barrique Vinbar? Del dine erfaringer!