Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 12. november 2018

Fantastisk beliggenhet med fin utsikt. Bestill rom med utsikt mot sjøen. God service, god mat. Veldig fint design. God atmosfære, bra konferansesal og sosiale vrimleområder. Ligger nært sentrum og treningssenter.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Happiness41527507492
Lars_Stroem, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Happiness41527507492,
tusen takk for en veldig hyggelig, kortfattet og samtidig detaljert evaluering. Vi kunne neppe ha sagt det bedre!

Tusen takk for besøket, hjertelig velkommen tilbake til oss på Scandic Rock City.

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg bodde på Rock City Namsos ifbm. en svømmeturnering der. Hadde lest mye positivt om hotellet. Det sviktet ikke.
Førsteinntrykket var veldig bra.
Inngangs partiet er forseggjort og ryddig. Rett ved selve Rock City. Prudence bussen står mellom hotellet og Rock City. Kult.
Hotellets lobby er veldig strøken.
Veldig hyggelig innsjekk.
Rommet var strøkent.
God seng. Bra standard på badet. Lyst og fint. God utsikt.
Rett og slett strøkent.
Jeg spiste 2 middager (fordi det var en pause i stevnet) på hotellet på samme kveld.
Maten var lekkert servert og smakte utmerket.
Høflig og effektiv kelner.
Anbefales virkelig hvis du skal overnatte i Namsos.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, palrestad
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Hei Pål R,
Alle anmeldelsene du har lest stemmer. Det har du selv fått oppleve. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en flott og detaljert anmeldelse og for at du også sørger for at mange andre kan lese flotte ting om hotellet.
Takk for besøket, så håper jeg at vi ses igjen ved neste stevne, eller på ett av våre mange andre flott Scandic-hoteller.

Anmeldt 9. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Anmeldt 1. oktober 2018

Fantastisk hotell som jeg gjerne kommer tilbake til. Beliggenhet ved fjorden og jeg fikk utsikt som jeg ønsket meg. Jeg sov som en baby og nøt en fantastisk frokost. Manglet imidlertid minibar med innhold og det var ikke toalettsaker slik som det sto på hjemmesiden. Personalet høflig og kompetente selv om det var noe rot med sluttoppgjøret

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, nordligunn
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei nordligunn, og tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Jeg er veldig glad for at du skriver at du gjerne kommer tilbake.
Jeg setter pris på at du nevner at det er avvik mellom hva dom finnes på rommet og hva som står på nettsidene. Da får vi anledning til å rette opp slike feil.
Scandic har ikke lenger minibar, men en lobbyshop der du vil finne det tradisjonelle minibarinnholdet samt mye mer det ikke er plass til i en minibar. Vi har midlertidig beholdt de gamle minibaren på rommene slik at du som gjest kan holde drikke og mat kaldt.
Takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 25. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lars_Stroem, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018