Booking.comUSD 162
eDreams
FindHotelUSD 180
Anmeldt 10. desember 2018

Et flott hotell med hyggelig betjening. Fine rom med gode senger. Fantastisk frokost! Var så heldig å bli oppgradert til Superior rom med flott utsikt utover sjøen siste gang jeg besøkte dette hotellet. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Maps13123656568
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei Maps13123656568
Så hyggelig at du tok deg tid til å gi oss en flott evaluering etter oppholdet ditt hos oss.
Spesielt glade blir vi for å lese at du gjerne kommer tilbake!
God jul:-)

Anmeldt 4. desember 2018

Flott hotell. Andre gang jeg bor her for en natts overnatting. Fine rom, artig med ulike tema. Gode senger og god komfort. God frokost. Hyggelig betjening. Ligger nært storsenteret i Namsos, bare noen meter å gå. Nydelig utsikt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, MalNor90
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei MalNor90,
Tusen takk for besøket hos oss på Scandic Rock City. Jeg er veldig glad for å se at oppholdet ditt stod til forventningene og at du nok en gang bor hos oss. Det setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Flott, nytt og fint hotell i Namsos. God og gratis parkering, hyggelig resepsjon og veldig fint rom i 4 etg.
Noe stiv pris for en familie, men er allikevell verdt pengene ift andre hoteller man finner langs norske veier

Takk, tkoool
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2018

Hei tkoool,
Tusen hjertelig takk for besøket og for den hyggelige tilbakemeldingen.
Flott at du synes hotellet fortsatt ser nytt ut syv år etter at det åpnet!
Håper vi får se dere tilbake hos oss på Scandic Rock City igjen ved neste anledning.

Anmeldt 12. november 2018

Fantastisk beliggenhet med fin utsikt. Bestill rom med utsikt mot sjøen. God service, god mat. Veldig fint design. God atmosfære, bra konferansesal og sosiale vrimleområder. Ligger nært sentrum og treningssenter.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Happiness41527507492
Lars_Stroem, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Happiness41527507492,
tusen takk for en veldig hyggelig, kortfattet og samtidig detaljert evaluering. Vi kunne neppe ha sagt det bedre!

Tusen takk for besøket, hjertelig velkommen tilbake til oss på Scandic Rock City.