Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt 16. desember 2018

Greit og bra hotell med gode senger. Men hold dere unne restauranten, Det er ikke stedet for å ta med forretningsforbindelser på en bedre middag. De har god mat, men det er en surrealistisk opplevelse med mat som kommer ut fra kjøkkenet til ulike tider og med en meny der halvparten av alle rettene ikke kan bestilles.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Curiosity23523722614
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Curiosity23523722614
Først og fremst er jeg glad for å se at du likte hotellet og sengene våre. De er virkelig deilige.

Så må vi beklage at restauranten ikke har klart å levere etter forventningen. Jeg kan forsikre deg om at slikt rot ikke er standard hos oss, og at når det først skjer feil så blir det feil på feil.
Ut i fra tilbakemeldingene vi får i ulike kanaler føler jeg meg trygg på at denne kvelden er unntaket og ikke regelen.
Ta gjerne direkte kontakt med meg slik at vi kan få vist at vi kan langt bedre enn dette.

Med ønske om en riktig god jul.
Hilsen Lars - hotelldirektør

Anmeldt 10. desember 2018

Et flott hotell med hyggelig betjening. Fine rom med gode senger. Fantastisk frokost! Var så heldig å bli oppgradert til Superior rom med flott utsikt utover sjøen siste gang jeg besøkte dette hotellet. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Maps13123656568
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei Maps13123656568
Så hyggelig at du tok deg tid til å gi oss en flott evaluering etter oppholdet ditt hos oss.
Spesielt glade blir vi for å lese at du gjerne kommer tilbake!
God jul:-)

Anmeldt 4. desember 2018

Flott hotell. Andre gang jeg bor her for en natts overnatting. Fine rom, artig med ulike tema. Gode senger og god komfort. God frokost. Hyggelig betjening. Ligger nært storsenteret i Namsos, bare noen meter å gå. Nydelig utsikt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, MalNor90
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei MalNor90,
Tusen takk for besøket hos oss på Scandic Rock City. Jeg er veldig glad for å se at oppholdet ditt stod til forventningene og at du nok en gang bor hos oss. Det setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Flott, nytt og fint hotell i Namsos. God og gratis parkering, hyggelig resepsjon og veldig fint rom i 4 etg.
Noe stiv pris for en familie, men er allikevell verdt pengene ift andre hoteller man finner langs norske veier

Takk, tkoool
Lars_Stroem, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2018

Hei tkoool,
Tusen hjertelig takk for besøket og for den hyggelige tilbakemeldingen.
Flott at du synes hotellet fortsatt ser nytt ut syv år etter at det åpnet!
Håper vi får se dere tilbake hos oss på Scandic Rock City igjen ved neste anledning.