Destinia.com
eDreamsUSD 154
Anmeldt 6. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Bra og kult temahotell i Namsos. Vi fikk dessverre ikke sjekket ut Rock City pga Coronasituasjonen gjorde at det bare var omvisning enkelte dager... Hotellet er nytt, rent og kult innredet med detaljer fra Trønder rockeband. Vi har reist en del etter at det ble åpnet opp etter Corona lockdown, men dette er altså eneste hotellet hvor restauranten var helt stengt. Fikk beskjed om at det var pga Corona, men tipper det har med innsparing av midler å gjøre, synd da gjestene får et tilbud mindre og Scandic taper litt mer... Spis på Tinos rett ned i gata!

Takk, 336gj_rans
Venture62905897002, Leder  på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på at du tra deg tid til det.
Velkommen tilbake ved en senere anledning og riktig god sommer!

Anmeldt 29. juni 2020

For et hotell!! Kjempeflott hotell, fantastisk service, blide og hyggelige ansatte, strålende beliggenhet, god frokost (selv med covid-19 tiltak). Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal hit :)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Norskfamilie

Tusen hjertlig takk for strålende tilbakemelding og hjertlig velkommen tilbake!

Anmeldt 4. mars 2020

Besøkte hotellet i forbindelse med sykehusbesøk til nær familie. Har bodd der i to netter, og trivdes svært godt. Totalinntrykket er over forventet. Enkelt med parkering, butikk like ved, sentralt samt sjøutsikt gjør at jeg helt sikkert kommer tilbake til dere :-)

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, jacksA5664AR
Hilde_Tysland, Leder  på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake ved senere anledning.

Anmeldt 2. mars 2020

Fint rom i 7. etg. og hyggelig betjening. Godt utvalg under frokosten. Vi spiste middag i restauranten og det svarte til forventningene. Litt bedre utvalg i baren kunne gjort seg. Alt i alt et godt valg hvis du skal til Namsos. Vi valgte å spise på hotellet da det virket som et godt valg sett opp mot restaurant-utvalget i byen.

Romtips: velg et superior rom
Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, RonnyD888
Hilde_Tysland, Leder  på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Takk for en hyggelig tilbakemelding og at dere valgte å spise hos oss.