Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved sjøen og storsenter midt i byen.
I disse tider så er ikke alt på stell med hensyn til mat og en kan ikke skryte av det heller. Ingen middagservering på hotellet ennå. Men innredningsmessig er hotell en av de stiligste hotellene jeg har vært på.
Scandic Rock city er ei perle som bærer preg av musikk etter musikere som er oppvokst her.
Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning

Takk, kuulman64
Petter Haugli, Other på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei kuulman64,

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi tar med oss det du poengterer, og håper vi kan ønske deg velkommen til en fin matopplevelse ved neste opphold.

Mvh
Petter
Front Office Manager

Anmeldt 6. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Bra og kult temahotell i Namsos. Vi fikk dessverre ikke sjekket ut Rock City pga Coronasituasjonen gjorde at det bare var omvisning enkelte dager... Hotellet er nytt, rent og kult innredet med detaljer fra Trønder rockeband. Vi har reist en del etter at det ble åpnet opp etter Corona lockdown, men dette er altså eneste hotellet hvor restauranten var helt stengt. Fikk beskjed om at det var pga Corona, men tipper det har med innsparing av midler å gjøre, synd da gjestene får et tilbud mindre og Scandic taper litt mer... Spis på Tinos rett ned i gata!

Takk, 336gj_rans
Venture62905897002, Leder  på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på at du tra deg tid til det.
Velkommen tilbake ved en senere anledning og riktig god sommer!

Anmeldt 29. juni 2020

For et hotell!! Kjempeflott hotell, fantastisk service, blide og hyggelige ansatte, strålende beliggenhet, god frokost (selv med covid-19 tiltak). Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal hit :)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Norskfamilie

Tusen hjertlig takk for strålende tilbakemelding og hjertlig velkommen tilbake!

Anmeldt 4. mars 2020

Besøkte hotellet i forbindelse med sykehusbesøk til nær familie. Har bodd der i to netter, og trivdes svært godt. Totalinntrykket er over forventet. Enkelt med parkering, butikk like ved, sentralt samt sjøutsikt gjør at jeg helt sikkert kommer tilbake til dere :-)

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, jacksA5664AR
Hilde_Tysland, Leder  på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake ved senere anledning.