n0rwegians
Dato for oppholdet: august 2020
Reidun Thorsen, General ManagerScandic Rock City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. aug. 2020
Hei n0rwegians,
Tusen takk for en kjempe flott tilbakemelding og for at dere bodde hos oss.

Med vennlig hilsen
    Restaurant
    74.9 km fra Scandic Rock City
    49.4 km fra Scandic Rock City
    Gratis parkering
    Fantastisk utsikt fra rommet.
    66.4 km fra Scandic Rock City
    66.5 km fra Scandic Rock City
    Se flere hoteller i Namsos
    Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i byen. Moderne og fint, i veldig gjennomført stil. En fordel å være litt glad i trønderrock 😊 Lett å parkere på baksiden, enkel men god frokost (til å være i corona-tiden).

Anbefaler en tur opp rockestien til Klumpen når du først er der - bare en kilometer opp fra hotellet. Flott utsikt over Namsos derfra!

Dato for oppholdet: august 2020
    2  Takk, 468rikker
    Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei 468rikker,
    Tusen takk for din gode og utfyllende tilbakemelding.
    Velkommen tilabke ved en senere anledning!

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Sjelden har jeg betalt så mye ( bor ofte på Scandic) for en natt i ordinært rom. Senga var god og rommet greit. Stengt resturant. Frokost bedre enn forventet ut fra andre anmeldelser her inne. Godt organisert med puljer, ferskt brød og bra utvalg av pålegg. Her tok de smittevern på alvor og vasket grundig mellom bordsettingene.

1  Takk, reisegladtroms
    Petter Haugli, Other på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Hei Reisegladtroms,

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på gode tilbakemelding på endringene vi har hatt på vår frokost, og at det synes at vi tar smittevern på alvor.

Håper vi kan ønske deg tilbake ved en senere anledning.

Front Office Mamanger

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Namsos og Scandic har tatt betegnelsen Rock City på alvor. Fra betjeningen til temabaserte etasjer og rom - veldig kult.
    Bra rom med gode senger, god frokost med unntak av at eggerøren ikke var like rocka, men mer laget av pulver. Flott utsikt fra restauranten.

1  Takk, SveinH843

Hei SveinH843,

Tusen takk for din positive tilbakemelding. Håper vi kan ønske deg tilbake ved et senere tidspunkt.

Front Office Manager

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

På tur fra Kirkenes og sørover. 11netter, 10 ulike plasser. Men Scandic Namsos tar en klar sisteplass. Dei gav skylden på corona, men når andre også scandic hotell greier det....så står det på vilje og kunnskap. Frokost med brød så gammelt at det var tvers igjennom tørt. Eg spurte først servitør. Sa corona har skylden ????? Eg tok brødet med til resepsjon,ba om å få snakke med ledelsen. Spurte henne om ho mente dette brødet var godt nok til å servere? Ho kjente på det og sa nei. Likevel måtte eg spørre om ho ville skaffe meg nytt. Ho kom ut i matsalen. Låg 1 nytt brød oppå alt det gamle. Sånn at noen faktisk fekk skikkelig brød. Men ho burde jo fjerna det uspiselige. Når det i tillegg er simpleste brødet eg har smaka, Selv ferskt. Billigkneip er bedre. Dei mangla smør, kun margarin. Speilegg var kalde. Mangla bacon. Pålegg var kun vakumpakka + syltetøy. Det fantes ikkje en bit med tomat eller agurk. Kunn vannmelon. Det liker ikkje eg på skiva. Og det var ikkje appelsinjuice. LEDELSE: Det var 20m til rema1000. Går dere tom og har fullt hotell. Skaff mer. En av dei andre gjestene sa det hadde vore like ille i 5 dager. Eit godt råd. Hold dere unna til ledelsen er skifta eller lærer.

Takk, groh821
    Petter Haugli, Other på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei Gro,

Først og fremst, ønsker jeg å beklage din dårlige opplevelse ved vårt hotell. Det er ikke slik det skal være. Vi gjennomfører nye tiltak som vi tror skal gjøre frokosten vår bedre. Men det er fremdeles ingen unnskylding. Jeg håper du kan ta kontakt med meg direkte, slik at vi får ordnet opp i dette.

Front Office Manager