FindHotel
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 1. september 2020

Meget bra rom, faktisk det beste jeg har erfart hos Scandic.Sentralt og fin utsikt mot sjøen og havna.
Stilfullt i foajeen. Trivelig betjening.Ligger i samme bygg som Rock City med Namsos musikkhistorie.

Takk, 117arnfinng
Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei 117arnfinng,

Tusen takk for besøket og for den gode tilbakemeldingen.
Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen.

Anmeldt 26. august 2020

Imponert over service hun i resepsjonen gav, hun fortjener virkelig dobbel lønn! Aldri før møtt noen som virkelig var født til resepsjonsjobben! Nydelig rom med fantastisk utsikt og det til tross for at vi hadde med hund. Kommer absolutt tilbake hit igjen!

Takk, M6231LPritah
Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Hei M6231LPritah,

Tusen takk for en strålende anmeldelse. Så kjekt å lese at dere vil komme tilbake til oss. Hjertlig velkommen skal dere være!

Anmeldt 24. august 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 24. august 2020

Anmeldt 17. august 2020

Alt for mye festbråk ute og inne på hotellet. Full fest hele natten, banking i vegger og dører. Skuffende med tanke på alle advarsler om folkesamlinger som fester og corona. Opplever ikke at hotellet tar dette på alvor.
Hilde

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Hilde1904
Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei Hilde,
Det var dessverre en heftig natt for nattevakten som gjorde sitt beste med å dempe de feststemte gjestene.
Heldigvis hører dette med til unntakene da det normalt er rolig både på hotellet og utenfor.
Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Reidun - hotelldirektør