orh12020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Reidun Thorsen, General ManagerScandic Rock City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. sep. 2020
Hei orh12020,
Tusen takk for besøket og for din flotte anmeldelse.
Hjertlig velkommen tilbake ved en senere anledning!

• Priceline
    Restaurant
    74.9 km fra Scandic Rock City
    49.4 km fra Scandic Rock City
    Gratis parkering
    Fantastisk utsikt fra rommet.
    66.4 km fra Scandic Rock City
    66.5 km fra Scandic Rock City
    Gratis parkering
    grong gard guest house lovely
    • Priceline
    • eDreams
    • Vio.com
    38.6 km fra Scandic Rock City
    Se flere hoteller i Namsos
    Anmeldt 24. september 2020

• Reisetype: Reiste med venner
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Anmeldt 17. september 2020

Tusen takk får et fantastisk opphold på hotelle. .D ligg sentralt så man e ikkje avhengi av bil. kort veit tell spiseplasser og serverdigheter. Eg vil få lov tell å trekk fram den fantastiske direktøren som var å rydda i matsalen. Ho kom mæ matbok tell min datter slik at ho kunne ha mæ seg lunsj på vgs. Tusen takk får go servise. vi kjem tlbake

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Takk, tytteber
    Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Hei tytteber,

Tusen takk for at dere bodde hos oss og for den strålende tilbakemeldingen!
    Ser fram i mot neste gang dere kommer.

Ønsker dere en riktig fin høst!

Anmeldt 10. september 2020

Introvert resepsjonist, tomt for dusjsåpe og mørkt på toalettet pga defekt lyspære. Hadde forventet at slike ting var på plass til kr 1720 pr natt. Ellers en enkel ok frokost og en veldig trivelig frokostansvarlig dame.

Takk, stenesje
    Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Hei stenesje,
    må bare beklage din opplevelse hos oss.
    Håper du ga beskjed til resepsjonen så de fikk anledning til å fikse både såpe og lys til deg?!

Ønsker deg en riktig god helg, og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
    Reidun - hotelldirektør

Anmeldt 1. september 2020

Meget bra rom, faktisk det beste jeg har erfart hos Scandic.Sentralt og fin utsikt mot sjøen og havna.
    Stilfullt i foajeen. Trivelig betjening.Ligger i samme bygg som Rock City med Namsos musikkhistorie.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, Arnfinn G
    Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei 117arnfinng,

Tusen takk for besøket og for den gode tilbakemeldingen.
    Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen.

Anmeldt 26. august 2020

Imponert over service hun i resepsjonen gav, hun fortjener virkelig dobbel lønn! Aldri før møtt noen som virkelig var født til resepsjonsjobben! Nydelig rom med fantastisk utsikt og det til tross for at vi hadde med hund. Kommer absolutt tilbake hit igjen!

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, M6231LPritah
    Reidun Thorsen, General Manager på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Hei M6231LPritah,

Tusen takk for en strålende anmeldelse. Så kjekt å lese at dere vil komme tilbake til oss. Hjertlig velkommen skal dere være!