ScandicHotels.com
eDreams
Anmeldt 1. juli 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Anmeldt 24. juni 2021

Sentral plassering av hotellet. Fine rom med flott utsikt ut fjorden. Meget god frokost der smittevern var godt ivaretatt. Vi fikk lagret syklene våre innendørs, noe som var et pluss. Kommer gjerne tilbake!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Jens B
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2021

Hei Jens,
Tusen takk for besøket og for din gode tilbakemelding etter oppholdet. Velkommen tilbake når det skulle passe!

Anmeldt 14. juni 2021

Trivelig resepsjonist, fint rom med utmerket plassutnyttelse og hærlig utsikt mot Namsenfjorden. Desverre ikke åpen restaurant og ikke mulig å få kjøpt seg noe mat på kveldstid. Fint med ferdig matpakke ved utsjekk.

Takk, 117arnfinng
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2021

Kjære 117arnfinng,
Så kjekt å lese at du var fornøyd med hotellet vårt. Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen. Restauranten åpner til helga for sommeren!

Anmeldt 7. juni 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Anmeldt 31. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2021