ScandicHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Anmeldt 26. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Tøft hotell midt i Namsos. Rask innsjekk og hyggelig personale. Fin restaurant og bar med sjøutsikt. God frokost med coronatiltak. Rent overalt. Rask utsjekk. QR kode systemet i baren virket ikke så bra da personalet ikke fikk med seg bestillingen. Parkeringsmuligheter uten lademulighet.

1  Takk, April-Elin
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Kjære April-Elin, Tusen takk for besøket.
Ønsker deg en riktig god sommer, og velkommen tilbake ed en senere anledning!

Anmeldt 12. juli 2021

Hotellrommet hadde en temperatur på sikkert 30 grader, så null søvn ennå vinduet sto åpent.. Samtidig var sluket på badet tett slik at hele badet ble fullstendig oversvømt da vi skulle tappe ut av badekaret. Han i resepsjonen ble sur da vi ga tilbakemeldingen og vi fikk ikke så mye som en beklagelse da vi sjekket ut. Svært skuffende!

Takk, MIHH21

Kjære MIHH21, det er leit å høre at oppholdet deres ikke ble så bra. Tusen takk for at dere gir beskjed om tett sluk, det fikset vaktmesteren med en gang etterpå. Vi tar med oss det du refererer til og skal se til at det ikke gjentar seg. Aller viktigst for oss er fornøyde gjester, og her har vi dessverre sviktet. Må bare beklage dette på det sterkeste.
Skulle dere ønske å ta en ny natt til oss, så ta direkte kontakt med hotellet, så skal vi finne en god måte å kompensere dere på.
Håper dere får en strålende sommer!

Anmeldt 10. juli 2021

Fantastisk service! Fin beliggenhet, bra frokost og nydelig seng! Skal tilbake hit ja! Ble bråbestemt at vi skulle svinge innom Namsos etter ei bortkasta natt på en camping! Dette angrer vi ikke på i dag!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, rugut
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære Rugut, Tusen takk for besøket og for din flotte anmeldelse. Velkommen tilbake når det skulle være og fortsatt riktig god sommer!