ScandicHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk rommet til Hans Rotmo. Med nydelig havutsikt. Litt støy fra uterestauranten, så savnet aircondition på rommet sånn at man kunnet hatt vinduet igjen. Restauranten var også stengt mandag og tirsdag midt i høysesongen, den skjønte jeg altså ikke. Personalet som serverte frokosten var ikke videre morgenblid. Jeg fant beskjed om at det var tomt for appelsinjuice. Morgenverten så bare på meg og svarte "ja", og så gikk hun. Uten å takke for at jeg sa i fra, eller smile, eller si "Det skal jeg fikse". Etter en stund så jeg noen som bar på glass med appelsinjuice, så da var den blitt fylt opp. Frokosten var helt grei. Men vi kom rett fra et Thonhotell, som er kjent for storslagne frokoster, så da opplevdes denne litt enkel. Men den var grei. Savnet litt mer utvalg av brød. Heisene var raske.

Romtips: Gratis parkering utenfor, ta med ørepropper, var minikjøleskap på rommet.
Takk, Bodo2020
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære Bodo2020, tusen takk for at du bodde hos oss. Vi klarte dessverre ikke å få tak i kokker nok i sommer til å holde restauranten åpen 7 dager i uken, men vi jobber med å få dette på plass. Tusen takk for din ærlige tilbakemelding angående frokosten. Dette tar vi med oss og gjør de korrigeringer som trengs for at det ikke skal skje igjen.

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 26. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Tøft hotell midt i Namsos. Rask innsjekk og hyggelig personale. Fin restaurant og bar med sjøutsikt. God frokost med coronatiltak. Rent overalt. Rask utsjekk. QR kode systemet i baren virket ikke så bra da personalet ikke fikk med seg bestillingen. Parkeringsmuligheter uten lademulighet.

1  Takk, April-Elin
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Kjære April-Elin, Tusen takk for besøket.
Ønsker deg en riktig god sommer, og velkommen tilbake ed en senere anledning!
Med vennlig hilsen Reidun - hotelldirektør

Anmeldt 12. juli 2021

Hotellrommet hadde en temperatur på sikkert 30 grader, så null søvn ennå vinduet sto åpent.. Samtidig var sluket på badet tett slik at hele badet ble fullstendig oversvømt da vi skulle tappe ut av badekaret. Han i resepsjonen ble sur da vi ga tilbakemeldingen og vi fikk ikke så mye som en beklagelse da vi sjekket ut. Svært skuffende!

Takk, MIHH21

Kjære MIHH21, det er leit å høre at oppholdet deres ikke ble så bra. Tusen takk for at dere gir beskjed om tett sluk, det fikset vaktmesteren med en gang etterpå. Vi tar med oss det du refererer til og skal se til at det ikke gjentar seg. Aller viktigst for oss er fornøyde gjester, og her har vi dessverre sviktet. Må bare beklage dette på det sterkeste.
Skulle dere ønske å ta en ny natt til oss, så ta direkte kontakt med hotellet, så skal vi finne en god måte å kompensere dere på.
Håper dere får en strålende sommer!
Med vennlig hilsen Reidun - hotelldirektør