Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 147
2025 av 421 anmeldelser
Anmeldt 22. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Anmeldt 12. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Pent hotell midt i sentrum av Namsos. Kort vei til shopping og restauranter. Fint turområde rundt hotellet.

Hotellet har kult tema og veldig fine rom med utsikt over fjorden.

Hadde hund på rommet, det gav oss ikke dårligere rom. Veldig bra!

Frokosten var begrenset og restauranten virket ubetjent på kvelden, så måtte gå på en annen restaurant (Tinos, veldig bra).

Vi hadde sen frokost, noe som også påvirket utvalget, da det ikke ble fylt på med egg og bacon.

Romtips: Gratis parkering utenfor hotellet. Be om rom med utsikt over fjorden. Spis mat på Tinos, veldig bra restaurant.
1  Takk, thorsgaard
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære thorsgaard, Tusen takk for besøket og for din anmeldese.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 4. august 2021

Høy stand på Rock City Hotell. Sa ja til oppgradering og fikk disponere gitarrommet dvs gitarsenga i 8.etasje. En opplevelse jeg vil huske. God seng og god frokost! Positive og blide folk i resepsjonen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, auhalset

Kjære auhalset, Tusen takk for besøket. Så kjekt at du hadde en flott opplevelse og at Gitarsenga falt i smak.
Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake igjen!