Priceline
Orbitz.com
Travelocity
2025 av 422 anmeldelser
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Scandic Rock City er let å finne der det ligger på kaia ved siden av kulturhuset, med bl.a. Kino. Det er en pent hotell med gratis parkering rett utenfor. Vi ble hyggelig mottatt og han kunne fortelle at vi fikk samme rom som vi hadde hatt 3 år på rad. Rommet likte vi godt, da det var hjørnerom med fin utsikt mot sjøen. Det hadde også alt vi trengte som kjøleskap, vannkoker, skohorn m.m. Sengene er gode og renholdet var perfekt.

Frokosten var standard Scandic frokost med det meste en trengte av forskjellig pålegg og drikke. Spisesalen var koselig med fin utsikt utover vannet. Grunnen til at jeg ikke fult med poeng, det er når en sammenligner frokosten her og på Scandic Nidelven som er helt fantastisk.

Romtips: Gratis parkering. Anbefaler rom mot sjøen.
1  Takk, P1870UJtoms
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei P187OUJtoms, Tusen takk for besøket. Så hyggelig at dere trives godt hos oss.
Dessverre for oss så er Scandic Nideleven ett særskilt hotell i Scandic og har ett annen frokostkonsept enn hva vi har lov til.
Vi er helt enige at den er fantastisk, men den bør ikke sammenlignes med oss og resten av Scandic.
Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake igjen!

Anmeldt 22. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Anmeldt 12. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Anmeldt 10. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Pent hotell midt i sentrum av Namsos. Kort vei til shopping og restauranter. Fint turområde rundt hotellet.

Hotellet har kult tema og veldig fine rom med utsikt over fjorden.

Hadde hund på rommet, det gav oss ikke dårligere rom. Veldig bra!

Frokosten var begrenset og restauranten virket ubetjent på kvelden, så måtte gå på en annen restaurant (Tinos, veldig bra).

Vi hadde sen frokost, noe som også påvirket utvalget, da det ikke ble fylt på med egg og bacon.

Romtips: Gratis parkering utenfor hotellet. Be om rom med utsikt over fjorden. Spis mat på Tinos, veldig bra restaurant.
1  Takk, thorsgaard
Reidun Thorsen, Daglig leder på Scandic Rock City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære thorsgaard, Tusen takk for besøket og for din anmeldese.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!