“God mat og trivelig betjening”
Anmeldelse av Den Gamle Nabo

Den Gamle Nabo
Vurdert som nr. 7 av 10 Restauranter i Namsos
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Gamle Nabo ligger i hovedgata rett over Namsos Storsenter.
Ble møtt av en hyggelig servitør og vist til bordet, menyen kom hurtig, ble spurt om en ønsket noe å drikke mens vi så på utvalget.
Menyen er stor og variert, greit drikkekart.
Bestilte og maten kom raskt på bordet. Smakte godt.
Store lokaler, hvor det ytterste har god utsikt og man går for å bli sett og kunne se selv. De ha også et lekerom som så til å være populært blant de minste gjestene..

Dato for besøk: september 2019
Takk, JosteinEG

Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Helt grei pizza-restaurant som kan servere glutenfri pizza. Har mange varianter å velge mellom. Trivelig betjening.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Thorejg
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Observant servitør møtte meg umiddelbart og var høflig, vennlig og hjelpsom.
Ble fulgt opp hele tiden og hadde et godt måltid og et hyggelig besøk.
Kommer nok tilbake ved neste korsvei.

Dato for besøk: august 2018
Takk, franke399
Anmeldt 13. oktober 2017

Innehavere er Tyrkere.
Ja det er viktig, pga den rike tradisjon Tyrkia har, når det gjelder mat.
Men, her er snak mer om gate kjøkken en om restaurant.
De lager Pizza, kebab osv. Kebab er ikke av den oppskåret rent kjøtt, men av ferdig lagte og stor produserte kjøtt masse.
Pizza er under gjennomsnitt når det gjelder kvalitet.
Dessverre, den er ikke verd besøk. Dessverre at de ikke kunne ta noen av Tyrkias gode kjøkken med seg til Namsos. Men dette vil kreve et ordentlig kokk, som jeg tviller på at dere finer på dette gatekjøkken.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Zvonimir V
Anmeldt 10. juni 2017 via mobile enheter

Utrolig skuffende.
Betjeningen virket som de var lei jobben sin, og lasagnen jeg bestilte var helt forferdelig.
Dyrt var det også.
Styr unna dette stedet.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Ledypvik

Reisende som så på Den Gamle Nabo, så også på

Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Den Gamle Nabo? Del dine erfaringer!