“Godt øl og god pizza”
Anmeldelse av Den Gamle Nabo

Den Gamle Nabo
Vurdert som nr. 8 av 10 Restauranter i Namsos
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi dro innom etter en fjelltur. Vi satt ute. De kom raskt å vasket av kliss på bordet, og tok imot bestilling. Jeg bestilte corona, og fikk til og med et glass uten å ha bestilt det. Vanligvis serveres coronaen med lime i tuten på flaska. Jeg liker å drikke av glass, så det var midt i blinken. De kom raskt å fjernet mat fra nabobord etterhvert som gjester gikk, sånn at måsen ikke skulle komme flyvende. Pizzaen kom rimelig kjapt, med deilig hvitløksdressing. Servitørene var blide og hyggelige. Jeg var ikke inne i restauranten, men det så ut som de hadde mange gjester der også.

Takk, Bodo2020

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var familie på 6.
3 av oss spiste pizza,1 pasta Carbonara og 2 biffsnadder.
Vi tok 3 forskjellige sorter pizza og bestilte ekstra ost på disse.
Pizza var med tynn bunn.

Vi var alle så fornøyd at vi bestemte oss der og da for at dette vil vi gjenta neste gang vi er i Namsos.

Eneste minuset var at det kunne vært bedre orden på toaletta.

Takk, Aaleby
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte en pizza og en nachos. Pizzaen med supermann bakepulverbunn som ville ha blitt utkonkurrert av enhver grandis. Nachos, himmel og hav. For det første var det ingen smak, druknet i rømme, nachoskjellene var så bløte at retten fremstod som en tam poselasagne som var forsøkt dekket under masse ost. George Ramsey hadde ikke giddet prøve engang! Utrolig dårlig, stå over!

1  Takk, Travel422285
Anmeldt 18. februar 2021 via mobile enheter

Fint lokale men Å spise god er ikke ALLTID garantert her, dessverre...spesielt pizza...en gang god, en gang veeeldig dårlig!!!
Jeg absolutt ikke anbefaler den!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, SimMyArt
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Katastrofe, lammefilet med grillkrydder, oppvarmet frossengrønnsaker og «»fløtegratinerte poteter» ble servert på under 5 minutter etter bestilling...

Takk, 176lasser

Reisende som så på Den Gamle Nabo, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Den Gamle Nabo? Del dine erfaringer!