“Fantastisk fiskesuppe”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Buffet
Middagsalternativer: Buffet
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Riktignok måtte vi salte den noe selv, men suppa hadde masse godt i seg. Masse fisk og scampi. Dette anbefales.

1  Takk, steinolavr

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet på Tinos Hotell og spiste middag på restauranten. Utrolig hyggelig personale, og fantastisk mat. Vi spiste lasagne og villlaks. I følge min mann var lasagnen perfekt, og villaksen jeg spiste var magisk. Sausen til var vanvittig god. Vi spiste tiramusu til dessert, den var også godkjent. Terningkast 6 for nydelig mat og meget god service.

2  Takk, Kristine R
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Lille Italia i Namsos! Ble anbefalt plassen av vårt hotell. Utmerket god italiensk mat i trivelige lokaler. Service med et smil, det setter vi pris på. Prisnivået var fornuftig og maten kom relativt raskt..

Takk, 336gj_rans
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

På vår ferd sørover langs R 17 ble vi sulten på pizza. Tripadviser anbefalte Tinos.Vi ble ikke skuffet. Hyggelig sted med god atmosfære og serviceminded personale. Ekte italiensk pizza og pasta.Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Acvhansen
Anmeldt 11. mars 2020

Å spise på Tinos i Namsos er alltid forbundet med trivelig atmosfære, god service, hyggelig betjening og ikke minst særdeles god mat! Vi spiser alltid her når vi besøker Namsos og har så langt aldri blitt skuffet. Fornuftige priser på all maten. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, tronderkaill1

Reisende som så på Tinos Rastaurant, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Tinos Rastaurant? Del dine erfaringer!