“Fantastisk god mat og herlig”
Anmeldelse av Tinos Rastaurant

Tinos Rastaurant
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Namsos
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Buffet
Middagsalternativer: Buffet
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og herlig service fra et jordnært, uformelt og proffesjonelt personale. Anbefales!

Takk, MetteSat

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hadde fått gode anmeldelser. Innfridde forventningene. Vi hadde kveite og fiskesuppe. Andre gjester virket også fornøyde

Takk, groh821
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En perle i Namsos. Jeg kaller alle gode opplevelser for "perler". Knallgod mat. Både forrett, fiskesuppe, og hovedrett henholdsvis lammefilet og biff (vi var to personer) var fantastisk godt. Ned til minste detalj (al dente gulrøtter og andre grønnsaker!). Desserten Tiramisu var også god. Den var romtemperert. Kunne kanskje ha vært litt tykkere/kremaktig, men god smak! Faktisk også et lite kunstverk. Kan sterkt anbefale denne restauranten. Og et svært hyggelig serveringspersonale!

1  Takk, RavenValley10
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Riktignok måtte vi salte den noe selv, men suppa hadde masse godt i seg. Masse fisk og scampi. Dette anbefales.

1  Takk, steinolavr
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet på Tinos Hotell og spiste middag på restauranten. Utrolig hyggelig personale, og fantastisk mat. Vi spiste lasagne og villlaks. I følge min mann var lasagnen perfekt, og villaksen jeg spiste var magisk. Sausen til var vanvittig god. Vi spiste tiramusu til dessert, den var også godkjent. Terningkast 6 for nydelig mat og meget god service.

2  Takk, Kristine R

Reisende som så på Tinos Rastaurant, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Tinos Rastaurant? Del dine erfaringer!