“Veldig god pizza! ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Buffet
Middagsalternativer: Buffet
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Det var deilig å få en skikkelig god italiensk pizza etter lang dag i bil. Overraskende bra! Stor og omfattende meny, god service og ålrighte lokaler. Midt i sentrum. Alt i alt en skikkelig god opplevelse!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 468rikker

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi har hatt flere fine matopplevelser på Tinos, og hadde derfor høye forventninger også til maten vi bestilte som take-away denne gangen.
Maten vi fikk smakte fortreffelig og var av høy kvalitet, men det som drar ned denne anmeldelsen er at det manglet en rett i forhold til bestillingen.
Det var også endret fra bakt potet til fløtepoteter på to av di seks porsonene vi bestillte.
Dette skapte temmelig frustrert stemning, spesielt for den som ikke fikk mat sammen med oss andre.
Etter en telefon til stedet fikk vi orden på saken og fikk tillkjørt den siste porsonen.
Maten var som sagt veldig bra, bare litt synd at di rota det til med bestillingen.

Takk, SteinD23
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og herlig service fra et jordnært, uformelt og proffesjonelt personale. Anbefales!

Takk, MetteSat
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hadde fått gode anmeldelser. Innfridde forventningene. Vi hadde kveite og fiskesuppe. Andre gjester virket også fornøyde

Takk, groh821
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En perle i Namsos. Jeg kaller alle gode opplevelser for "perler". Knallgod mat. Både forrett, fiskesuppe, og hovedrett henholdsvis lammefilet og biff (vi var to personer) var fantastisk godt. Ned til minste detalj (al dente gulrøtter og andre grønnsaker!). Desserten Tiramisu var også god. Den var romtemperert. Kunne kanskje ha vært litt tykkere/kremaktig, men god smak! Faktisk også et lite kunstverk. Kan sterkt anbefale denne restauranten. Og et svært hyggelig serveringspersonale!

1  Takk, RavenValley10

Reisende som så på Tinos Rastaurant, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Tinos Rastaurant? Del dine erfaringer!