“Anbefales”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Buffet
Middagsalternativer: Buffet
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hadde vel ikke allverden av forventninger til besøket på Tinos restaurant, men ble skikkelig overrasket. Vi ble godt tatt i mot av servitøren som både var usedvanlig hyggelig og serviceinnstilt. Maten var pent presentert og smakte fortreffelig. Vil spesielt anbefale lammet som var helt utsøkt.

Takk, tronderikm2019

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod kremet fiskesuppe og nydelig ytrefilet av okse, blide, hyggelige og serviceinnstilte kelnere. Anbefales!

Takk, 555beatek
Anmeldt 21. oktober 2020 via mobile enheter

Tinos gjør et flott inntrykk med imøtekommende ansatte, god mat og hyggelig atmosfære.

Etter noen dager i Namsos er jeg glad vi stakk innom Tinos. Vi trodde det var et hotel, men skjønte fort at restauranten må være en av de bedre i Namsos. Ingen Bjarne spesial, men et fint utvalg italienske klassikere med tilhørende drikkevarer. Her finner du et hyggelig klientell, god mat og flott stemning. Rett og slett et sted du vil få en flott kveld!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 160larse
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Bestillte takeaway pizza, kjempegod. Med spekeskinke, ost og ruccula. Hadde hvitløksdressing på og smaken var veldig god.

Dato for besøk: september 2020
75  Takk, Anne-Tone
Anmeldt 26. august 2020

Nydelig mat, veldig god service. Proffe kelnere.
Kommer tilbake ved en senere anledning!
Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: august 2020
Takk, M6231LPritah

Reisende som så på Tinos Rastaurant, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Tinos Rastaurant? Del dine erfaringer!