“Beste restaurant i Namsos”
Anmeldelse av Tinos Rastaurant

Tinos Rastaurant
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Namsos
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Buffet
Middagsalternativer: Buffet
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, trivelig betjening og vennlige priser.

Restauranten ligger midt i sentrum av Namsos og har store lyse lokaler. Enkel innredning, men maten er veldig god.

Spiste indrefilet, anbefales

1  Takk, thorsgaard

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi tok middagen her fordi restauranten er rated som nr 1 i Namsos. Fint sted! Kjempefin ung kvinnelig servitør. Mye folk. God atmosfære. Greie priser. Pastaen var veldig god og vår sønn likte pizzaen godt. Servicen var rask og proseccoen var kald. Eneste grunn til at stedet ikke får mer enn tre poeng er fordi jeg må sammenligne den med de øvrige anmeldelsene mine.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hadde vel ikke allverden av forventninger til besøket på Tinos restaurant, men ble skikkelig overrasket. Vi ble godt tatt i mot av servitøren som både var usedvanlig hyggelig og serviceinnstilt. Maten var pent presentert og smakte fortreffelig. Vil spesielt anbefale lammet som var helt utsøkt.

Takk, tronderikm2019
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod kremet fiskesuppe og nydelig ytrefilet av okse, blide, hyggelige og serviceinnstilte kelnere. Anbefales!

Takk, 555beatek
Anmeldt 21. oktober 2020 via mobile enheter

Tinos gjør et flott inntrykk med imøtekommende ansatte, god mat og hyggelig atmosfære.

Etter noen dager i Namsos er jeg glad vi stakk innom Tinos. Vi trodde det var et hotel, men skjønte fort at restauranten må være en av de bedre i Namsos. Ingen Bjarne spesial, men et fint utvalg italienske klassikere med tilhørende drikkevarer. Her finner du et hyggelig klientell, god mat og flott stemning. Rett og slett et sted du vil få en flott kveld!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 160larse

Reisende som så på Tinos Rastaurant, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Tinos Rastaurant? Del dine erfaringer!