“God mat.”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Buffet
Middagsalternativer: Buffet
Anmeldt 13. september 2021

God mat, trivelige servitører, greit prisnivå. Fint sted å sitte ned, men stengte kanskje vel tidlig?

Takk, mortencola

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, trivelig betjening og vennlige priser.

Restauranten ligger midt i sentrum av Namsos og har store lyse lokaler. Enkel innredning, men maten er veldig god.

Spiste indrefilet, anbefales

1  Takk, thorsgaard
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi tok middagen her fordi restauranten er rated som nr 1 i Namsos. Fint sted! Kjempefin ung kvinnelig servitør. Mye folk. God atmosfære. Greie priser. Pastaen var veldig god og vår sønn likte pizzaen godt. Servicen var rask og proseccoen var kald. Eneste grunn til at stedet ikke får mer enn tre poeng er fordi jeg må sammenligne den med de øvrige anmeldelsene mine.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hadde vel ikke allverden av forventninger til besøket på Tinos restaurant, men ble skikkelig overrasket. Vi ble godt tatt i mot av servitøren som både var usedvanlig hyggelig og serviceinnstilt. Maten var pent presentert og smakte fortreffelig. Vil spesielt anbefale lammet som var helt utsøkt.

Takk, tronderikm2019
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod kremet fiskesuppe og nydelig ytrefilet av okse, blide, hyggelige og serviceinnstilte kelnere. Anbefales!

Takk, 555beatek

Reisende som så på Tinos Rastaurant, så også på

Namsos, Namsos kommune
Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Tinos Rastaurant? Del dine erfaringer!