“Et fantastisk spisested!”
Anmeldelse av Famille

Famille
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Levanger
Anmeldt 5. november 2018

Det er bare toppen av lykke å få komme til Famillie! Få servert nydelig mat og dessert i koselige og spennende omgivelser, av trivelig betjening. Her kan du godt ta en ekstra runde i restauranten for det finnes mye spennende å se og evt kjøpe med seg hjem. Vi som kjører noen timer for å komme til dette stedet avslutter måltidet med å kjøpe med oss nydelig bakst på hjemvei. Nytelse! Tusen takk for en fantastiske opplevelse! Vi kommer igjen! En vennlig hilsen fra Ann-Kristin E.

Takk, Adventure53270828975

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Gjengen på Famille leverer god mat og god service i et trivelig lokale uten at det blir for formelt.
Gode burgere, gode småretter, god pizza og hovedretter av høy kvalitet.
En rikholdig drikkemeny med godt øl og vin
utvalg topper det hele.

Kan absolutt anbefales

Takk, 203kristianp
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Kjøpte 3 forskjellige pizza for å ta med til en venninne. Alle var utrolig gode. Kan anbefales på det varmeste å prøve denne restauranten!

Takk, 251unnih
Anmeldt 17. september 2018

En positiv overraskelse for oss alle. Vi feiret en bursdag på denne restauranten og valgte forskjellige retter fra den rikholdige menyen. Alle var vi like fornøyd med hva vi hadde spist. Rask og hyggelig betjening, og mat for alle. Det er ikke så mange restauranter som serverer glutenfri mat såvel som ren veganer mat. Det gjør de her. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, RuneT193
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Oi!!!
Dette var en skikkelig opptur! Et kjempetrivelig sted, ikke bare som restaurant, men med utsalg av kvalitetsprodukter til hus og hjem, samt bakevarer i verdensklasse!
Spiste tidenes pizza til lunsj. Vanvittig deilig bunn, store luftblærer og endelig et sted som tør å steke bunnen godt nok! En skikkelig höjdare.
Det var bare et problem. Jeg MÅTTE spise mer før jeg dro herfra. Toppet med en helt hinsides(!!!!)croissant, og ei skikkelig god ostekake. Og espresso:)
Hit skal jeg tilbake. Nå må jeg hjem å nyte brød jeg ikke klarte å la være å kjøpe med meg!!!

1  Takk, OleErikH

Reisende som så på Famille, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Famille? Del dine erfaringer!