“Fredagsmiddag”

søn. 1.8.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Levanger
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Var her sammen med min samboer og svigermor. Vi bestilte 3 ulike retter og kan ikke si annet enn: perfeksjonisme
2 av rettene var kjøttretter, og kjøttet var mørt og tilbehøret meget smakfult.
Selv bestilte jeg oizza med fenikkelsalami...mammamia for en smaksopplevelse! Terningkast 6 for en god bunn, med topping som oppfylte alle krav til hvordan ulike råvarer skal passe sammen smaksmessig.
Kan anbefale denne restauranten!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ainahaug

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

En aldeles fæl opplevelse.Kjøttet var ikke gjennomstekt,ikke opplysning om brød på forhånd, ingen servietter.Vi klagde i ettertid,fikk ikke engang en kopp kaffe som plaster p såret.En skikkelig nedtur!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Frøydis L
Anmeldt 5. november 2018

Det er bare toppen av lykke å få komme til Famillie! Få servert nydelig mat og dessert i koselige og spennende omgivelser, av trivelig betjening. Her kan du godt ta en ekstra runde i restauranten for det finnes mye spennende å se og evt kjøpe med seg hjem. Vi som kjører noen timer for å komme til dette stedet avslutter måltidet med å kjøpe med oss nydelig bakst på hjemvei. Nytelse! Tusen takk for en fantastiske opplevelse! Vi kommer igjen! En vennlig hilsen fra Ann-Kristin E.

Takk, Adventure53270828975
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Gjengen på Famille leverer god mat og god service i et trivelig lokale uten at det blir for formelt.
Gode burgere, gode småretter, god pizza og hovedretter av høy kvalitet.
En rikholdig drikkemeny med godt øl og vin
utvalg topper det hele.

Kan absolutt anbefales

Takk, 203kristianp
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Kjøpte 3 forskjellige pizza for å ta med til en venninne. Alle var utrolig gode. Kan anbefales på det varmeste å prøve denne restauranten!

Takk, 251unnih

Reisende som så på Famille, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Famille? Del dine erfaringer!