TripAdvisor

Anmeldelse av Famille

Famille
Vurdert som nr. 2 av 22 Restauranter i Levanger
Anmeldt 3. september 2019

Veldig fin og moderne innredning. Rikholdig meny. Alt det er i orden. Vi var en gruppe som kom for å spise. Bestilling gikk greit. De som bestilte forrett fikk den rimelig raskt.
Men............ så satt vi der da. Tok veeeeeldig lang tid før maten kom. Ingen unnskyldning fra kelner om at det tok lang tid. Maten kom ( en 3-retters) der kjøttet var lunket. Kunne gjerne vært varmere. Desserten ble ikke servert samlet. Noen var ferdig å spise dessert når den siste fikk den. Vi bestilt også kaffe, den kom ikke og vi etterlyste den. Da fikk vi en unnskyldning fra kelner om at det hadde vært mye å gjøre!! Noe gikk feil på kjøkkenet denne kvelden. Ikke var det mye gjester der heller.
Beklager dette var ingen god opplevelse.

Dato for besøk: september 2019
Takk, okf123

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Alltod god og variert mat! Verdt et besøk om man er i nærheten. Selger også veldig gode og sunne brød som man kan ta med hjem.

Takk, eirikth
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Her har Levanger virkelig fått en unik og flott restaurant på alle måter! Originale retter med kortreiste ingredienser, topp servering og et nydelig lokale med fin utsikt og mulighet til leik rett utenfor gjerdene for barna (ikke at behovet for det var så stort; vi rakk såvidt å bestille før maten kom). Alle i vårt selskap var meget fornøyd med opplevelsen. Vurderer du en matbit ett eller annet sted mellom Stjørdal og Steinkjer er dette plassen du skal besøke. Bor du i Levangerområdet og har til gode å spise her er det på tide. Vel bekomme!

Takk, andersk484
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Dette er 2. gang vi er her. Veldig god opplevelse begge ganger. Koselig sted med god atmosfære. Kokker og betjening som er gode på allergier - og er serviceorienterte. God og mye mat. Flott uteområde til varme dager.

Takk, torilh279
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Famille serverte god pizza, burger og dagens pasta, samt supergod bakst og kaffe. Et flott sted for et bedre måltid.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Yngvild R

Reisende som så på Famille, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Famille? Del dine erfaringer!