“Serviceinnstilte ansatte, nydelig mat!”
Anmeldelse av Famille

Famille
Bestill bord
lør. 24.7.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Levanger
Anmeldt 25. juli 2020

Sulten familie etter timer i Levanger Sommerpark, og ingen bord var ledige. Meget serviceinnstilt betjening tilrettela for oss så vi fikk et bord og kunne spise et nydelig måltid likevel! Hyggelig og god atmosfære Anbefales absolutt!

Takk, Zezereze

Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med god mat og god atmosfære. Man føler seg velkommen. Gode brød og ekstra matingredienser til salgs. Tar gjerne flere turer!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 685sigbj_rns
Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Selger godt brød i kollonialen. Ellers en skuffende opplevelse av burgeren. Kalven smaker godt og er mør. Foruten dette er det treg servering. Vært her 2 ganger å spist. Aldri smakt pizzaen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, philipmusumaas
Anmeldt 3. september 2019

Veldig fin og moderne innredning. Rikholdig meny. Alt det er i orden. Vi var en gruppe som kom for å spise. Bestilling gikk greit. De som bestilte forrett fikk den rimelig raskt.
Men............ så satt vi der da. Tok veeeeeldig lang tid før maten kom. Ingen unnskyldning fra kelner om at det tok lang tid. Maten kom ( en 3-retters) der kjøttet var lunket. Kunne gjerne vært varmere. Desserten ble ikke servert samlet. Noen var ferdig å spise dessert når den siste fikk den. Vi bestilt også kaffe, den kom ikke og vi etterlyste den. Da fikk vi en unnskyldning fra kelner om at det hadde vært mye å gjøre!! Noe gikk feil på kjøkkenet denne kvelden. Ikke var det mye gjester der heller.
Beklager dette var ingen god opplevelse.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, okf123
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Alltod god og variert mat! Verdt et besøk om man er i nærheten. Selger også veldig gode og sunne brød som man kan ta med hjem.

Dato for besøk: august 2019
Takk, eirikth

Reisende som så på Famille, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Famille? Del dine erfaringer!