“Familiemiddag”

søn. 25.7.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Levanger
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Koselige lokaler, meny har god variasjon. Vi valgte bakt kyllinglår, ovnsbakt torsk og grillet svinenakke. Dessert ostetallerken og is. Hyggelige servitører. Anbefaler en tur hit. Vi kommer i hvertfall tilbake neste gang vi er her.

1  Takk, Truls P

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Det meste av maten smakte veldig godt. Dessverre var scampien kald, trøffelfriesen uten smak og servicen dårlig. En meget lite imøtekommende servitør som så vidt orket å vaske bordet vårt ordentlig når vi spurte. Det var heller ikke ett eneste smil å få av henne og man følte at det var litt slitsomt at det kom flere kunder. Men flott sted ved vannet og man kan jo håpe at servicen er bedre andre dager.

Takk, Anitarosseid
Anmeldt 25. juli 2020

Sulten familie etter timer i Levanger Sommerpark, og ingen bord var ledige. Meget serviceinnstilt betjening tilrettela for oss så vi fikk et bord og kunne spise et nydelig måltid likevel! Hyggelig og god atmosfære Anbefales absolutt!

Takk, Zezereze
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med god mat og god atmosfære. Man føler seg velkommen. Gode brød og ekstra matingredienser til salgs. Tar gjerne flere turer!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 685sigbj_rns
Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Selger godt brød i kollonialen. Ellers en skuffende opplevelse av burgeren. Kalven smaker godt og er mør. Foruten dette er det treg servering. Vært her 2 ganger å spist. Aldri smakt pizzaen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, philipmusumaas

Reisende som så på Famille, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Famille? Del dine erfaringer!