“Anbefales!”
Anmeldelse av Stromsoe Garden

Stromsoe Garden
Vurdert som nr. 7 av 20 Restauranter i Levanger
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Etter et litt ublidt møte med pøsregn og lang ventetid til neste togavgang, ble jeg møtt med akkurat det jeg trengte! Varm og sprudlende service, godt øl og en god vegetarburger gjorde dagen så mye bedre. Må trekke fram veldig gode fries og god dressing på burgeren. Lokalet var både kult og lunt. Tommel opp!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 1zzyh

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Stedet var en åpenbaring når man kom innenfor dørene, stilig og rene lokaler med en behagelig atmosfære. Vi drakk øl og spiste pizza. En pizza jeg kun kan beskrive som den beste pizzaen jeg har spist, nr. 4 med gluten fri bunn.

Stedet anbefales på det sterkeste.

1  Takk, 282jarleb
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

En hyggelig overraskelse!
Leter du etter en god pizza, inkludert hyggelig betjening og god atmosfære, ja da har du kommet riktig.

En nøytral inngang forteller ikke at det her serveres en god pizza, godt øl og vin om du heller ønsker det!
Med en gang vi kom inn ble vi møtt av en god atmosfære og hyggelig betjening.
Du kan spise både inne og ute i en enkel, men hyggelig bakgård.
Prisene er helt innenfor, så hit skal vi tilbake.

Takk for maten!

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, Ingar N
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Vi var fire personer. Betjeningen svarte godt på spørsmål i stilte, de var også oppmerksomme under måltidet mht. drikkepåfyll osv. Alle rettene vi åt var gode, store porsjoner gjorde at det er litt mektig, spesielt til damene i selskapet. Vi spiste blåskimmelburger, risini og slaktebiff. Øl og vin var selvfølgelig helt ok.

En må ikke la seg lure av fasaden. Det ser ut som inngangen er dør til en leilighet, men når en kommer inn er det en flott, moderne og ren restaurant.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, rosakiss
Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Vi møttes for middag etter jobb. Personalet er imøtekommende, vi kommer inn en etter en og det er ikke noe mas, selv om ting tar tid med oss. Vi bestiller burger og pizza. All maten kommer samtidig. Alle er fornøyd med maten, og alle blir svært gode og mette. Store porsjoner. bestemmer du størrelse på selv.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, rosakiss

Reisende som så på Stromsoe Garden, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Stromsoe Garden? Del dine erfaringer!