“Helt ypperlig! ”
Anmeldelse av Klinkekulene

Klinkekulene
Vurdert som nr. 6 av 20 Restauranter i Levanger
Beskrivelse: Vi er matglade innvandrere i Levanger som lager mat fra våre hjemland slik den skal smake, mat laget med masse kjærlighet. Hos oss er hvert måltid en liten reise. Hva med Kebbe og Fatush, eller Falafel fra Syria, eller Bengalske kjøttkaker i nydelig kryddersaus, servert med ris og salat? Eller kanskje en nydelig kyllingsuppe med brød? Hos oss finner du også alltid noe vegansk, som Linsesuppe fra Bangladesh eller Mjadara fra Syria. Hver dag lager vi fersk limonade, iskrem og kjeks fra bunnen av. Kom innom oss for mat med mening.
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ypperlig sted og mat! De ansatte er kjempevennlige, hjelpsomme og ønsker virkelig at man skal få en god opplevelse når man er her. Her kommer jeg gjerne igjen og igjen og igjen!

Takk, Hans Christian K
Levanger Lokalmat, Owner på Klinkekulene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Tusen takk for varmende ord, Hans Christian. Vi er glade for at du trives hos oss og liker maten vår. Du er velkommen igjen og igjen og igjen <3. Mvh Jana, eier og driver.

Anmeldt 13. juli 2021

Klinkekulene er mitt favorittspisested i Levanger. Her er det alltid hyggelig vertsskap, nydelig mat og ro for sjelen. Disse stolte kvinnene lager mat fra sine hjemland slik de lærte det av sine mødre og bestemødre. Mer autentisk internasjonal mat er det vanskelig å finne i regionen. Et must for de som ønsker at måltidet skal gi de en liten reise.

Takk, 73arildk
Levanger Lokalmat, Eier på Klinkekulene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Tusen takk for varmende ord. Vi er glade for å høre at du liker maten og spisestedet vårt. Velkommen tilbake. Mvh Jana

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat til en billig penge! #StoleKvinner

Koselig lokaler, fantastiske kvinner!

Må besøkes dersom man er i Levanger.

Takk, 697alirezav
Tour33170295214, Owner på Klinkekulene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Så hyggelig å høre at du likte maten vår og stedet vårt, og oss <3. Velkommen tilbake, Alireza :)

Anmeldt 21. juli 2020

Koselig lite spisested i Levanger sentrum. Innvandrere som lager mat fra sitt hjemland, Bangladesh, Syria m.fl. akkurat slik den skal være, ikke "fornorsket". Spiste et karrirett med kjøttboller og ris, smakte nydelig sammen med limonaden :) Anbefales!

Takk, joeraas
Tour33170295214, Owner på Klinkekulene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for at du tok deg tid å skrive en hyggelig anbefaling om oss, det setter vi stor pris på. Vi er glade for at du likte maten og limonaden, vi lager alt fra bunnen av hver morgen. Velkommen tilbake <3

Reisende som så på Klinkekulene, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Klinkekulene? Del dine erfaringer!