“En opplevelse utenom det vanlige!”
Anmeldelse av Levanger Lokalmat

Levanger Lokalmat
Vurdert som nr. 1 av 2 Marked for spesialmat i Levanger
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nyt et nydelig måltid på bryggekanten midt i Levanger sentrum. Fantastisk bra at barna kunne fiske krabbe mens vi voksne fikk spist ferdig. Det er også et hyggelig lite lokalmatutsalg i brygga. Anbefales på det sterkeste! Vi kommer tilbake

Takk, Weidemanns22
Arild K, Eier på Levanger Lokalmat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Hei, tusen takk for hyggelige ord. Vi er glade for at dere fikk en god opplevelse hos oss. Levanger Lokalmat er et sommerkonsept fra Næringsforeningen i Levanger fordi vi ønsker å bidra til å skape mer innhold og trekke fler folk til byen. Her gjør vi vårt beste for å få vist frem det beste av Levanger, gjennom lokalmatutsalg, mat laget av lokale råvarer, turistverter og museumsrunde :) Velkommen tilbake og bruk byen og bygde med alt det fine vi har å tilby. Mvh Arild, for Næringsforeningen.

Anmeldt 13. juli 2021

Reisende som så på Levanger Lokalmat, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Levanger Lokalmat? Del dine erfaringer!