ZenHotels.com
FindHotelUSD 191
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som bodde på et familierom ifbm ferien. Utvendig og rommene bærer litt preg av at det er et eldre hotell. Familierommet var helt greit, 2 stk gode dobbeltsenger og flislagt bad. Frokosten var også helt grei, god plass mellom bordene, brød og rundstykker i poser og en ferdig tallerken med ost, kjøttpålegg og eggrøre. Gode smittevernregler for covid-19. Et helt greit hotell for ei natt, kommer gjerne igjen.

Takk, kubjelle
Julie Vangen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Backlund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Takk for en super tilbakemelding :)

Velkommen igjen!

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Skrekkelige rom. Skulle sove nær jeg kjørte sørover vêr og trengte søvn. Rommet var forferdelig, sengen hakket verre. Ingen sjans å sove der. 1195,- bortkastede kroner. Velg heller Rhon Trondheim eller Scandic Stiklestad som er nye med flotte gode senger.

Er svært reisevant, bor mye på hotell men dette burde blitt refundert i sin helhet

Minste badene jeg har opplevd.

Stian, 45, Oslo.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, StianHJensen

Hei Stian,

Beklager for at du fikk en dårlig opplevelse hos oss, vi har nå i ettertid fått oppgradert rommene med nye og bedre senger.

Håper du ønsker å komme tilbake hos oss igjen, velkommen :)

Anmeldt 9. juli 2020

Et fint hotell å ta ett stopp på. Ettersom det er Corona-tid så er jo frokosten noe begrenset. Men smakte godt allikevel. Rommet var stort med gode senger. Kan anbefale et stopp på Thon Hotel Backlund.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Shortstaysworldwide

Takk for en flott tilbakemelding !

Anmeldt 6. juli 2020

Det var litt tilfeldig på vår vei sørover at vi valgte å ta inn på dette hotellet. Vi angrer ikke på det valget.

Backlund er plassert i Levanger sentrum nær brygga og trehusbebyggelsen som byen er kjent for. Rommene har helt grei standard og personalet var veldig hyggelig.

Jeg synes også hotellet fortjener skryt for måten frokost-serveringen under korona-restriksjoner er løst på. Frokost-tallerkenene og tilbehøret var smakfullt og variert. Mye bedre enn på "finere" hoteller jeg har spist på i samme periode.

1  Takk, ChristianM91

Takk for en flott tilbakemelding !

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Stort og romsligt rom. Savnet badekar på rommet, men til rabatert pris så var vi veldig fornøyde. Noe redusert service grunnet covid. God frokost og svært hyggelig betjening. Tilstøtende resturant madam backlund løftet opplevelsen. gratis kommunal parkering 50m fra ytterdør var også ett stort pluss.

Takk, nicholasgQ6630TL

Takk for en flott tilbakemelding.