ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Å angre for en overnatting, vil jeg nødig gjøre igjen, men det er følelsen vi sitter igjen med etter denne overnattingen. Først måtte vi vente 40 minutter på å få sjekke inn. Ingen beklagelse for det, selv om vi hadde med små barn. Dårlig mottakelse! Rommet var lite og slitt. Lite plass til å legge fra seg gjenstander, både på badet og rommet generelt.

Frokosten hadde det minste og dårligste utvalget vi opplevde på en gjennomreise i Trøndelag den uken. Coronavennlig riktig nok, men merkelig de fortsatt gjorde det på denne måten, da de andre hotellene har gått tilbake til vanlig buffet nå som det er mulig igjen.

Skuffende å oppleve et Thon hotell på denne måten. Vi har vært på mange fine Thon hoteller og har vært svært fornøyd, men dette er ikke ett hotell vi vil anbefale videre.

Takk, JessicaSun87
Jostein Austli, Daglig leder på Thon Hotel Backlund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Jessica
Jeg beklager så mye at oppholde ikke stod til forventningen, slik skal det ikke være. service under velkomst og frokost har vi hatt en skikkelig gjennomgang på nå.
Jeg ønsker og takk deg for dine tilbakemelding.
Videre håper jeg at du ved en senere anledning likevel vil komme tilbake til oss, så vi får anledning til å rette opp ditt inntrykk av oss.
Mvh.
Jostein Direktør

Anmeldt 14. juli 2020

meget gode senger til voksne. Sovesofa som seng til nr.3 var god å ligge på også for voksne. svært god frokost og service til frokosten.
Fikk nylaga eggerøre med bacon. Badekar på badet som var meget populært hos de yngste. Greit å parkere i nærheten av hotellet og ikke veldig kostbart heller

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, bj_rnidarf2020
Julie Vangen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Backlund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Takk for en super tilbakemelding.

Ønsker deg velkommen igjen :)

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som bodde på et familierom ifbm ferien. Utvendig og rommene bærer litt preg av at det er et eldre hotell. Familierommet var helt greit, 2 stk gode dobbeltsenger og flislagt bad. Frokosten var også helt grei, god plass mellom bordene, brød og rundstykker i poser og en ferdig tallerken med ost, kjøttpålegg og eggrøre. Gode smittevernregler for covid-19. Et helt greit hotell for ei natt, kommer gjerne igjen.

Takk, kubjelle

Takk for en super tilbakemelding :)

Velkommen igjen!

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Skrekkelige rom. Skulle sove nær jeg kjørte sørover vêr og trengte søvn. Rommet var forferdelig, sengen hakket verre. Ingen sjans å sove der. 1195,- bortkastede kroner. Velg heller Rhon Trondheim eller Scandic Stiklestad som er nye med flotte gode senger.

Er svært reisevant, bor mye på hotell men dette burde blitt refundert i sin helhet

Minste badene jeg har opplevd.

Stian, 45, Oslo.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, StianHJensen

Hei Stian,

Beklager for at du fikk en dårlig opplevelse hos oss, vi har nå i ettertid fått oppgradert rommene med nye og bedre senger.

Håper du ønsker å komme tilbake hos oss igjen, velkommen :)

Anmeldt 9. juli 2020

Et fint hotell å ta ett stopp på. Ettersom det er Corona-tid så er jo frokosten noe begrenset. Men smakte godt allikevel. Rommet var stort med gode senger. Kan anbefale et stopp på Thon Hotel Backlund.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Shortstaysworldwide

Takk for en flott tilbakemelding !

Velkommen igjen :)