Reisendemuff
Dato for oppholdet: august 2020
Jostein Austli, Daglig lederThon Hotel Backlund, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. aug. 2020
Hei.
Jeg beklager så mye at oppholdet ikke stod til forventningene, slik skal det ikke være.
Vi ønsker og komme i kontakt med deg for en videre beklagelse. Og håper vi får gleden av å ønske deg tilbake til oss bed en senere anledning. For å rette opp inntrykket.
  • eDreams
      kr 1 712
    37.6 km fra Thon Hotel Backlund
    Se flere hoteller i Levanger
    Anmeldt 3. august 2020

Veldig fin beliggenhet ved Sejersteds park i Kirkegaten midt i byen. Et trivelig mellomstort hotell med en interessant historie. Våken og hyggelig betjening. God frokost i pen spisesal med utsikt mot parken.

Takk, FritsW5
    Jostein Austli, Daglig leder på Thon Hotel Backlund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Frits
    Takk for din tilbakemelding vi setter, stor pris på det.

Anmeldt 20. juli 2020

Vanligvis fornøyd med Thon, men dette hotellet holdt ikke standard! Dårlig/lik null ventilasjon og dårlige senger. Frokosten ble ikke fylt opp ordentlig. Ingen egg, yoghurt osv. Når det ble fylt på brød, kom det noen tørre, gamle rundstykker..

Takk, Johannesofi

Hei Johanne
    takk for at du tok deg tid til grundig kommentar. Samtidig beklager så mye at vi leverte under pari, slik skal det absolutt ikke være.
    Vi jobber hver dag for å bli bedre. Og slik du opplevde oss skal det ikke være.
    Videre håper jeg at du ved en senere anledning likevel vil komme tilbake til oss. Så vi får anledning til å rette opp ditt inntrykk av oss.
    Velkommen skal du være.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette var virkelig ikke bra.

Vi kom litt over kl 2100, kjøkkenet var stengt fikk vi beskjed om. Folk satt og spiste men det var helt umulig å lage noe til oss.
    Vi bestemmer oss bare for å legge oss, rommet er utstyrt med teppe på gulvet som antageligvis ikke har vært byttet eller vasket ordentlig på mange år. Var rimelig tett og sår i øya når vi våknet.
    Men det verste var støy fra gata, herregud så mye bråk hele natta. Ville aldri trodd at det fantes så mange rånere på et sted. Musikkanlegg som en russ ville blitt misunnelig for.

Hårføner virket ikke og det var bare et håndkle som var stort nok til å tørke seg med.

Nei vi skal aldri stoppe å sove på Levanger flere ganger på vei nordover eller sørover.

1  Takk, MariaH1706

Hei Maria
    Beklager så mye at oppholdet ikke stod til forventningen.
    Videre håper jeg at du ved en senere anledning likevel vil komme tilbake til oss, slik at vi får rettet opp inntrykket av oss.
    Hjertelig velkommen skal du være.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Å angre for en overnatting, vil jeg nødig gjøre igjen, men det er følelsen vi sitter igjen med etter denne overnattingen. Først måtte vi vente 40 minutter på å få sjekke inn. Ingen beklagelse for det, selv om vi hadde med små barn. Dårlig mottakelse! Rommet var lite og slitt. Lite plass til å legge fra seg gjenstander, både på badet og rommet generelt.

Frokosten hadde det minste og dårligste utvalget vi opplevde på en gjennomreise i Trøndelag den uken. Coronavennlig riktig nok, men merkelig de fortsatt gjorde det på denne måten, da de andre hotellene har gått tilbake til vanlig buffet nå som det er mulig igjen.

Skuffende å oppleve et Thon hotell på denne måten. Vi har vært på mange fine Thon hoteller og har vært svært fornøyd, men dette er ikke ett hotell vi vil anbefale videre.

Takk, JessicaSun87

Hei Jessica
    Jeg beklager så mye at oppholde ikke stod til forventningen, slik skal det ikke være. service under velkomst og frokost har vi hatt en skikkelig gjennomgang på nå.
    Jeg ønsker og takk deg for dine tilbakemelding.
    Videre håper jeg at du ved en senere anledning likevel vil komme tilbake til oss, så vi får anledning til å rette opp ditt inntrykk av oss.
    Mvh.

Anmeldt 14. juli 2020

meget gode senger til voksne. Sovesofa som seng til nr.3 var god å ligge på også for voksne. svært god frokost og service til frokosten.
    Fikk nylaga eggerøre med bacon. Badekar på badet som var meget populært hos de yngste. Greit å parkere i nærheten av hotellet og ikke veldig kostbart heller

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, bj_rnidarf2020
    Julie Vangen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Backlund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Takk for en super tilbakemelding.

Ønsker deg velkommen igjen :)