Trip.com
FindHotelUSD 181
ZenHotels.comUSD 201
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tok en natt her på vei sørover. Burde gjort mer research, for kan bare si oss enige med andre anmeldere ang støy, små rom, varmt, ekkelt teppegulv… De samme(?)rånerne spilte musikk sommeren 2021, akkurat som i 2020, tydeligvis. Vinduene måtte stå åpne(på vidt gap), da rommet var supervarmt, til tross for 15 grader ute, så nattesøvnen uteble pga støy og dårlig luft. Badet var som på en dårlig lugar, og dusjdørene trenger en god vask.
Frokosten var helt grei, hverken mer el mindre.

Takk, coastal00
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Varmt på rommet (ingen air condition) så måtte ha alle vinduene oppe. Det resulterte i mye støy fra rånere som spilte høy musikk og dro på med bilene på veien til langt på natt. Ene ungen måtte sove med headsett på får i det hele tatt å få noe søvn. Og klokka seks om morran står det en turbuss på tomgang rett utenfor vinduet i lang tid. Ikke å anbefale om du vil ha sove om natta. Ta i tilfelle med sov i ro.

Romtips: Velg et annet hotell.
Takk, fruangell
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et stort lyst rom med gode senger. For minste i familien var det veldig stas å bade i badekar.
Nydelig frokost: variert og god mat. Serviceinnstilt personal.
Vi er veldig fornøyd med oppholdet! Kommer gjerne tilbake ved anledning.

Takk, Margarita V
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Det beste hotellet på Norgesturen vår - og frokosten var FANTASTISK!!
Tilfeldighetene gjorde at vi havnet i Levanger, og det ble en hyggelig opplevelse. Stort rom, sentralt og som sagt nydelig frokost og serviceinnstilt personal

Takk, annelisenn
Anmeldt 26. september 2020

Ok standard på rom, og godt rengjorte rom. God og variert frokostbuffet. Men ulyden som oppleves på nattestid gir dårlig søvnkvalitet. Litt svakt at man ikke kan bli tilbudt annet rom når man bor der flere netter og ulyd fra vannrør ikke forsvinner.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Rolf Henryford K
Julie Vangen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Backlund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Takk for tilbakemeldingen.

Vi har tatt tak i disse problemene og håper ditt neste opphold hos oss blir fantastisk !

Vi ønsker deg velkommen :)