TripadvisorUSD 177
Orbitz.com
eDreams
ZenHotels.comUSD 182
Anmeldt 3. august 2021

Meget god service fra personalet, men bygningens standard er i kategorien "vintage", dvs gammelt og nedslitt. Sammenliknet med andre hotellet i Thon, holder ikke dette samme materielle standard. Mangler AC (er en liten elektrisk vifte på rommet) og lystette gardiner. Håper hotellet står på listen over oppgradering i nær fremtid. Ok for en natt. Sentralt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, dahlto
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tok en natt her på vei sørover. Burde gjort mer research, for kan bare si oss enige med andre anmeldere ang støy, små rom, varmt, ekkelt teppegulv… De samme(?)rånerne spilte musikk sommeren 2021, akkurat som i 2020, tydeligvis. Vinduene måtte stå åpne(på vidt gap), da rommet var supervarmt, til tross for 15 grader ute, så nattesøvnen uteble pga støy og dårlig luft. Badet var som på en dårlig lugar, og dusjdørene trenger en god vask.
Frokosten var helt grei, hverken mer el mindre.

Takk, coastal00
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Varmt på rommet (ingen air condition) så måtte ha alle vinduene oppe. Det resulterte i mye støy fra rånere som spilte høy musikk og dro på med bilene på veien til langt på natt. Ene ungen måtte sove med headsett på får i det hele tatt å få noe søvn. Og klokka seks om morran står det en turbuss på tomgang rett utenfor vinduet i lang tid. Ikke å anbefale om du vil ha sove om natta. Ta i tilfelle med sov i ro.

Romtips: Velg et annet hotell.
Takk, fruangell
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et stort lyst rom med gode senger. For minste i familien var det veldig stas å bade i badekar.
Nydelig frokost: variert og god mat. Serviceinnstilt personal.
Vi er veldig fornøyd med oppholdet! Kommer gjerne tilbake ved anledning.

Takk, Margarita V
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Det beste hotellet på Norgesturen vår - og frokosten var FANTASTISK!!
Tilfeldighetene gjorde at vi havnet i Levanger, og det ble en hyggelig opplevelse. Stort rom, sentralt og som sagt nydelig frokost og serviceinnstilt personal

Takk, annelisenn