Karin K
    Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
      kr 1 650
    18.2 km fra Munkeby Herberge
    Gratis parkering
    Fantastisk utsikt fra rommet.
    kr 3 213
    • Tripadvisor
    33.8 km fra Munkeby Herberge
    Se flere hoteller i Levanger
    Anmeldt 1. juli 2020

Enkelt å finne fram, og god mottakelse da vi ankom utpå kvelden. Vi fikk et familierom, og det var rent og ryddig. Tilgang på rene toaletter/dusjer, kjøkkenkrok og fellesstue. Frokost inkludert, og det var et rikholdig dekket bord med god mat.

Dato for oppholdet: juni 2020
    2  Takk, ZoeK79
    Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Vi trengte et overnattingssted på vei sørover, og fant ved en tilfeldighet Munkeby herberge. En veldig hyggelig erfaring! Flott sted og beliggenhet, fine rom, veldig hyggelig vertskap, deilig middag og frokost. De stilte til og med med elbil-lading! Alt til en hyggelig pris. Anbefales!!

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, 857kjetil
    Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Vi var et par som gikk Pilgrimsleden og kom frem hit på ettermiddagen. Svært hyggelig vertskap, rene og pene rom. Gode senger å sove i. God mat og hyggelige priser. Et stort pluss for deilig lokalt øl. Kan absolutt anbefales 😀

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, 205lailag
    Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Supert sted for overnatting. Rent, ryddig og behagelige senger, samt hyggelig personalet. Dette er et sted som kan anbefales. Var på herberget i forbindelse med feltverving for norsk luftambulanse. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2019
    Takk, CharlotteH3207
    Anmeldt 10. juli 2016

Flotte nye rom i det som tidligere var fjøs for kyr. Luftig og romslig atmosfære. Flotte bad toalett fasiliteter. Mulighet for å sitte utenfor på terrasse i kveldsola. Kafe på gården der frokost blir servert i tidligere sommerslakteri/kjøkken.

Dato for oppholdet: juni 2016
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, Bodilsav
    Munkeby-Herberge, Owner på Munkeby Herberge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2016

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør vårt beste for at våre gjester skal trives