“Helt greit”

Madame Backlund
Vurdert som nr. 14 av 18 Restauranter i Levanger
Kjøkken: Europeisk, Norsk, Skandinavisk
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet og spise på restauranten. Bestilte husets kjøtt noe som var kalv med jordskokkpure og tilbehør. Passe mengde med kjøtt men kunne vært mere tilbehør. For 295kr hadde jeg forventet litt mer men gode smaker.

Takk, kubjelle

Anmeldt 1. juli 2020

Meget god mat, rolig atmosfære og særdeles hyggelig personell. Vi spiste dagens anbefaling: smaken av innehered. Og avsluttet med en smakfull gin og tonic anbefalt av bartender.

Takk, nicholasgQ6630TL
Anmeldt 7. august 2019

Her kan kjøpe deg mat om du bor på byens eneste hotell eller bare skal ha en matbit. Ikke åpent i hele juli trekker mye ned, mat er ok.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 545halvardh
Kristine S, Resepsjonssjef på Madame Backlund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei, takk for din tilbakemelding! Det stemmer at vi hadde reduserte åpningstider med stengt på dagtid i juli, men nå er vi på plass igjen med vanlige åpningstider og i full drift. Vi håper du vil komme tilbake igjen, så vi får rettet opp ditt intrykk fra "ok" til "flott" - velkommen skal du være!

Anmeldt 25. mars 2019 via mobile enheter

Var ute å spise middag med noen venninner. Utrolig hyggelig sted! Bra service, bra atmosfære og bra mat. Kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, ninasr94
Kristine S, Resepsjonssjef på Madame Backlund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2019

Hei Nina, takk for fantastisk feedback! Tilbakemeldinger som denne gjør all jobben verdt det. Velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Dette er en kafeteria i tilknytning til Thon Backlund Hotell som ligger midt i sentrum av Levanger!God mat og trivelig betjening. Anbefales

Dato for besøk: mars 2019
Takk, JohnnyRB

Hei Johnny, takk for kjempefin tilbakemelding! Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake når det måtte være.

Reisende som så på Madame Backlund, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Madame Backlund? Del dine erfaringer!