“Topp mat og service”

Madame Backlund
Vurdert som nr. 15 av 20 Restauranter i Levanger
Kjøkken: Europeisk, Norsk, Skandinavisk
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Nydelige smakfulle forretter og veldig god moules frites. Hyggelig service! En god opplevelse og atmosfære som gjør at vi kommer tilbake.

Takk, 1zzyh

Anmeldt 11. november 2020

Madame Backlund er treffstedet for mange av byens mer eller mindre "kondisjonerte". Hadde sin storhetstid under Knut Strugstad sin ledelse, men lokalene er minst like trivelige, om ikke rettene er like spennende som før. Dog et hyggelig sted om en ønsker å ta en prat med noen over et kakestykke, eller et større måltid. Serverer en del retter basert på lokale råvarer.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, KetilHveding
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet og spise på restauranten. Bestilte husets kjøtt noe som var kalv med jordskokkpure og tilbehør. Passe mengde med kjøtt men kunne vært mere tilbehør. For 295kr hadde jeg forventet litt mer men gode smaker.

Takk, kubjelle
Anmeldt 1. juli 2020

Meget god mat, rolig atmosfære og særdeles hyggelig personell. Vi spiste dagens anbefaling: smaken av innehered. Og avsluttet med en smakfull gin og tonic anbefalt av bartender.

Takk, nicholasgQ6630TL
Anmeldt 7. august 2019

Her kan kjøpe deg mat om du bor på byens eneste hotell eller bare skal ha en matbit. Ikke åpent i hele juli trekker mye ned, mat er ok.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 545halvardh
Kristine S, Resepsjonssjef på Madame Backlund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei, takk for din tilbakemelding! Det stemmer at vi hadde reduserte åpningstider med stengt på dagtid i juli, men nå er vi på plass igjen med vanlige åpningstider og i full drift. Vi håper du vil komme tilbake igjen, så vi får rettet opp ditt intrykk fra "ok" til "flott" - velkommen skal du være!

Reisende som så på Madame Backlund, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Madame Backlund? Del dine erfaringer!