“Maur/innsekter”

Madame Backlund
Vurdert som nr. 15 av 20 Restauranter i Levanger
Kjøkken: Europeisk, Norsk, Skandinavisk
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Typen kjøpte meg en kaffe latte. Syntes den smakte rar, men har vært uheldig med kaffen før så jeg fortsatte å drikke. Plutselig ser jeg kaffe grugg i glasset, trodde jeg. Før jeg plukka de ut av glasset. Da så jeg det var masse maur... Du så "kaffe gruggen" plutselig hadde foter og kropp. Ble så fra meg at jeg ikke nådde å ta bilde av det før vi sa i fra. Eneste de sa det ikke skal være sånn og fikk spørsmål om ny, men vi ville ha pengene tilbakr. Hvem tør å kjøpe kaffe her igjen hvis man får maur i den? Tenker hva annet er det maur i også. Æsj.

1  Takk, Maiskolbe

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Nydelige smakfulle forretter og veldig god moules frites. Hyggelig service! En god opplevelse og atmosfære som gjør at vi kommer tilbake.

Takk, 1zzyh
Anmeldt 11. november 2020

Madame Backlund er treffstedet for mange av byens mer eller mindre "kondisjonerte". Hadde sin storhetstid under Knut Strugstad sin ledelse, men lokalene er minst like trivelige, om ikke rettene er like spennende som før. Dog et hyggelig sted om en ønsker å ta en prat med noen over et kakestykke, eller et større måltid. Serverer en del retter basert på lokale råvarer.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, KetilHveding
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet og spise på restauranten. Bestilte husets kjøtt noe som var kalv med jordskokkpure og tilbehør. Passe mengde med kjøtt men kunne vært mere tilbehør. For 295kr hadde jeg forventet litt mer men gode smaker.

Takk, kubjelle
Anmeldt 1. juli 2020

Meget god mat, rolig atmosfære og særdeles hyggelig personell. Vi spiste dagens anbefaling: smaken av innehered. Og avsluttet med en smakfull gin og tonic anbefalt av bartender.

Takk, nicholasgQ6630TL

Reisende som så på Madame Backlund, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Madame Backlund? Del dine erfaringer!