“Smakløs pizza”
Anmeldelse av Orion Restaurant

Orion Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 20 Restauranter i Levanger
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte pizza nr 10. Med ekstra fyll.
Den var både smakløs og kjedelig.

Eneste positive må være at maten var raskt servert.

Takk, Gaute999

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Grei plass for en rask og god middag. Store porsjoner og lekkert dandert. Plassen har en stor og fin uteservering i sommermånedene. Veldig sentral plassering!

1  Takk, JohnnyRB
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi valgte Orion i dag på bakgrunn av at det lå i sentrum av Levanger og fordi vi hadde lyst på pizza.
Veldig mørkt lokale når vi kom inn og det luktet litt gammelt, litt sånn innestengt lukt og det bet jeg meg merke i med engang. Pizzaen var ferdig på no time og var litt tynn men god på smak. Det dem kunne ha gjort var å steke baconet før de hadde den på pizzaen. Og vært litt mere raus med biff bitene.
Kommer nok til å velge en annen plass en annen gang. Utelukkende pga lukta i lokalet.

Takk, tnissen79
Anmeldt 2. august 2018

Her får du god mat, greie porsjoner. God pizza. Familievennlig. God service. Koselig plass. Sentralt midt i byen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Åsa A
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

På Orion er de ansatte hyggelige og servicen god. Det er ekstra fint, når man kan sitte ute å spise, men det er også fint inne. Jeg hadde en rekesalat, som var god. Det eneste er at 160 kr er ganske dyrt for en salat, selv om det var bra med reker i porsjonen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kirstenjunin

Reisende som så på Orion Restaurant, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Orion Restaurant? Del dine erfaringer!