“Bør holde seg til takeaway. ”
Anmeldelse av Orion Restaurant

Orion Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 18 Restauranter i Levanger
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende. Personalet glemte matbestillingen til etter kjøkkenets stengetid. De forsøkte å gjøre det godt med en supplerende drikke inkludert og laget mat selv om de hadde stengt. Men lokale, mat og service generelt sier «stay away». Bør holde seg til takeaway.

Takk, christianvU4250JJ

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Følge på fire personer. To av oss fikk brus som ikke hadde noe smak, fikk ny, men de var akkurat like dårlig. På det tredje forsøket endret de til annen brus, den var bedre. En av oss bestilte vårruller, dem var ikke ferdig stekt(fritert). En av oss bestilte pizza med salami, fikk servert pizza med fårepølse. Når det ble spurt om dette, var forklaringen at de ikke serverte svin siden de var troende muslimer og kun serverte halal (sto ingenting om dette i menyen). Alle tre av oss som hadde salat, fikk servert myk og smakløs isberg.

Ingen oppfølging fra personalet, ingen som spurte om maten var god, ingen som ga en unnskyldning eller forklaring på hvorfor det var så dårlig kvalitet på alt. Alle ble enige om at dette var siste gang vi spiste der.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, royeveni
Anmeldt 24. mai 2019

Har hentet Takeaway-pizza her flere ganger. De har godt utvalg av pizza, og de jeg har smakt er helt innafor, selv om noen også kan være litt kjedelige.

Det som imponerer meg er effektiviteten; det tar ikke lang tid før du får pizzaen på disken, gloende het, og perfekt stekt.

Har aldri sittet og spist inne her, fordi det er en ubehagelig mugg-lukt i lokalet, men anbefaler gjerne pizzaen her hvis du tar den med deg et annet sted - eller på terrassen ute, - selv om det kan være litt mye trafikkstøy til tider.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, SA_Travel_MN
Anmeldt 14. mai 2019 via mobile enheter

Helt ok mat. Helt ok lokale. Trivelig betjening. Kanskje litt stiv pris i forhold til kvalitet men store porsjoner.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Snorkfroken3
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Helt greie lokaler, med hyggelig betjening. Mye å velge i fra menyen. Rask levering av pizza. Pizzaen var veldig god, og det er det som drar opp karakteren. Fine priser.

Dato for besøk: april 2019
Takk, TrondheimsDag

Reisende som så på Orion Restaurant, så også på

Levanger, Levanger kommune

Har du vært i Orion Restaurant? Del dine erfaringer!