“Utrolig dårlig service”
Anmeldelse av McDonald's Steinkjer

McDonald's Steinkjer
Vurdert som nr. 19 av 22 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 13. juli 2020

Skulle spise hos mcdonalds, bestilte mat og måtte vente i nesten 30 min på to menyer. Elendig service i tillegg, de privioriterte alle andre som kom inn, selvom vi bestilte via appen og satt klokkeslett for når maten skulle hentes. Etter å ha fått maten klarer de oppå dette å levere feil burgere.. Raskere å lage maten hjemme enn å vente her. De ansatte står i tillegg og bruker mye tid på å skravle bak kassen.
Vil ikke anbefale dette stedet til noen.

Takk, Krissotur

Anmeldt 10. juli 2020

Det var ikke bra, først er det mye folk der og kun 2 som jobber bak kassen, den enn av dem var under opplæring og la til masse feil på regningen vår. Når maten var bestilt tok det nesten 15 min før all maten hadde kommet. Når maten var spist skulle jeg på do, der var det ikke papir eller såpe, det var skittent og trangt. Min anbefaling er å kjøre til den neste McDonald’s på veien!

Takk, 960eiriks
Anmeldt 6. juli 2020

Dette var en opplevelse. En lang kø og kun en betjening. Den andre betjeningen var det ikke noen som betjente, eller muligens var det det av og til. Det tok 30 minutter å komme frem til å bli betjent. Jeg lyktes å få bestilt det jeg ville ha, nesten. Det manglet pommes, men det fikk jeg supplert uten å måtte betale noe ekstra.
Jeg har problemer med å vurdere denne opplevelsen objektivt. Selve maten var helt ok. Hvis man har høyt blodtrykk eller noen typ av stressfaktor bør man unngå dette stedet. Steinkjer bør sette opp denne restauranten som et sted verdt å besøke for turister som vil oppleve det lille ekstra.

Takk, thomasraden2
Anmeldt 4. juli 2020

Stakk innom for å bestille en liten is, og angret med engang. Måtte vente i 20 minutter for å bestille, når det kun var en person foran meg, og måtte etter det vente i 5 minutter til for å få isen. Så at han som lagde isen ikke brukte maskina, og gjorde alt med hendene, noe som ikke er så særlig. Og når fikk servert isen så fikk jeg den ved at den ble rullet til meg under armen til en person som strak seg for å hente bestillingen sin. Altså hadde jeg visst at jeg måtte vente i 30 min for å få en liten is, så hadde jeg heller dratt til Coop og kjøpt meg en is der.
Det er MYE som MÅ forbedres på denne McDonaldsen. Først og fremst burde servicen være MYE raskere, lokalet burde være mye mer renere og mer hygenisk og i tillegg burde lokalet være mye større og lysere, slik at alle får plass og det blir plass til å ha kø. Derfor anbefaler jeg at restauranten pusses opp og blir større, renere og ikke minst får automater vi kan bruke til å bestille med slik at effektiviteten på restauranten øker.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, ptrmansen
Anmeldt 27. juni 2020

Dessverre skuffer dette stedet ekstremt når det gjelder effektivitet. Det tok meg 35 minutter, inkludert venting i kø, å få to vanlige McFeast-menyer. Det var to personer foran meg i køen. Hva skjer med McDonald's strenge tidsstandarder? Så vidt meg bekjent skal kunden ikke måtte vente mer enn to minutter i kø og ett minutt etter bestilling.

"Timere" som markerer holdbarheten til hamburgerne var ikke å se. Det ble ikke kastet mat i løpet av de 35 minuttene jeg stod og fulgte med, og mange av burgerne lå der i hele det tidsrommet. Maten jeg selv fikk, var også gammel. Dette holder ikke!

Jeg synes det er trist å se at McDonald's Steinkjer aldri klarer å få orden på disse tingene - dette er noe som gjentar seg nesten hver gang jeg er innom. Dessuten tyder andres anmeldelser på at dette er problemer som har vedvart svært lenge.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, jonas_182

Reisende som så på McDonald's Steinkjer, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i McDonald's Steinkjer? Del dine erfaringer!