“Dårlig”
Anmeldelse av McDonald's Steinkjer

McDonald's Steinkjer
Vurdert som nr. 20 av 21 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 11. juli 2021

Fikk feil mat, ikke det vi bestilte. Han vi bestilte av virket ikke opptatt av å hjelpe, dårlig service og uhyggelige ansatte. Var en annen der som også klaget på feil mat

Takk, E8039JDemilies

Anmeldt 20. juni 2021

Var der lørdag 19 juni. Skuffet over servicen og kundebehandlingen. Bestilte mat i appen 17:50. Beløpet er trekt av konto. Ingen mat ble levert til bordet. Jeg ga beskjed til sjefen to ganger om at maten ikke var levert. Han var preget stresset og uhøffelig. Istedet for å ordne opp gikk han bak på kjøkkenet. Måtte dra fra restauranten kl. 19:00. Uten mat og kr. 260,- mindre på konto. Anbefaler ingen å spise der.

Takk, tori455
Anmeldt 22. januar 2021

De har brukt over en halv time på en big mac backon og mcflurry oreo og alle de som har bestilt før meg har fått stitt.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, philipkemn
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Skittent, ventetid og dårlige service !
Toaletter var skitne og overfylte, et besøk dit var det første vi gjorde. Bestilte deretter mat med hyggelig betjening. Vi satt oss da ned, men bordene var ikke vasket (enda det stod lapper om økt fokus på renhold(?)). Veldig lang ventetid på mat og fikk da ikke med hverken servietter (til oss eller rengjøre bordet) eller bestikk (gaffel til å spise OsteFries). Var ikke noe servietter tilgjengelig i restauranten ellers.

Vel fortært måltid dro vi derfra og tok med søppelet for å kaste, men samtlige søppeldunker var overfylte så fikk bare plass til litt. Som et siste ledd i den elendige opplevelsen på vei ut var det selvfølgelig tomt for antibac/håndsprit ved utgangen.

Kort oppsummert: overbelastet betjening, uryddig og skitten restaurant og toalett, lang ventetid.

Dette er visstnok Norges nordligste McDonalds, men tydeligvis lever de kun på det og ikke særlig interessert i kundens egen opplevelse.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 3ika
Anmeldt 13. juli 2020

Skulle spise hos mcdonalds, bestilte mat og måtte vente i nesten 30 min på to menyer. Elendig service i tillegg, de privioriterte alle andre som kom inn, selvom vi bestilte via appen og satt klokkeslett for når maten skulle hentes. Etter å ha fått maten klarer de oppå dette å levere feil burgere.. Raskere å lage maten hjemme enn å vente her. De ansatte står i tillegg og bruker mye tid på å skravle bak kassen.
Vil ikke anbefale dette stedet til noen.

Takk, Krissotur

Reisende som så på McDonald's Steinkjer, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i McDonald's Steinkjer? Del dine erfaringer!