“Lang ventetid og kald mat”
Anmeldelse av McDonald's Steinkjer

McDonald's Steinkjer
Vurdert som nr. 20 av 21 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Usedvanlig lang ventetid for absolutt alle som var innom i dag. Når maten endelig kom mottok vi feil mat, som var kald. Vi måtte vente enda lengre på ny mat, som også var kald. De ansatte var lite serviceinnstilt selv til McDonalds å være. Til info finnes det ingen skjermer å bestille fra, det er kun bestilling manuelt fra kasse.

Takk, Christer96

Anmeldt 23. juli 2021

Vi hadde kjørt langt og skulle bare kjapt innom for å ha mat, det gikk veldig tregt! Når vi endelig hadde fått maten gikk vi bare, man bør sjekke om man får det man skal ha før man går derfra, fordi det manglet drikke (som vi hadde betalt for) og vi sa tydelig at vi skulle ha søtpotet fries på den ene men fikk ikke det, når vi skulle bestille var det noen som til og med klagde på at det manglet noe. Det er også tydelig at flere opplever dette! Sjekk maten deres.

Takk, malinstedjane
Anmeldt 11. juli 2021

Fikk feil mat, ikke det vi bestilte. Han vi bestilte av virket ikke opptatt av å hjelpe, dårlig service og uhyggelige ansatte. Var en annen der som også klaget på feil mat

Takk, E8039JDemilies
Anmeldt 20. juni 2021

Var der lørdag 19 juni. Skuffet over servicen og kundebehandlingen. Bestilte mat i appen 17:50. Beløpet er trekt av konto. Ingen mat ble levert til bordet. Jeg ga beskjed til sjefen to ganger om at maten ikke var levert. Han var preget stresset og uhøffelig. Istedet for å ordne opp gikk han bak på kjøkkenet. Måtte dra fra restauranten kl. 19:00. Uten mat og kr. 260,- mindre på konto. Anbefaler ingen å spise der.

Takk, tori455
Anmeldt 22. januar 2021

De har brukt over en halv time på en big mac backon og mcflurry oreo og alle de som har bestilt før meg har fått stitt.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, philipkemn

Reisende som så på McDonald's Steinkjer, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i McDonald's Steinkjer? Del dine erfaringer!