“Takler ikke stress”
Anmeldelse av McDonald's Steinkjer

McDonald's Steinkjer
Vurdert som nr. 20 av 21 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 1. august 2021

Opplever dette som en macdonaldsrsturant som har dårlig logistikk blant ansatte og er ekstremt trege. Må vente i opptil en time for en enkel ordre med plain meny. Flere av de ansatte er frekke og lite imøtekommende. Resturanten har også dårlig renhold, skitne bord og fulle søppelkasser!
Ellers blir det levert ut feil ordre når man bestiller, fordi de ikke takler stress og mye kunder og de dobbeltsjekker ikke ordrene, evt er for lite erfarne.
Rett og slett en dårlig macdonalds.
Vil også poengtere at det lureste er å bestille på forhånd via app, for da har du sjans til å få maten din innen en time, kontra stå i kø i en time for så vente en time på mat.

Takk, 269gryb

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Usedvanlig lang ventetid for absolutt alle som var innom i dag. Når maten endelig kom mottok vi feil mat, som var kald. Vi måtte vente enda lengre på ny mat, som også var kald. De ansatte var lite serviceinnstilt selv til McDonalds å være. Til info finnes det ingen skjermer å bestille fra, det er kun bestilling manuelt fra kasse.

Takk, Christer96
Anmeldt 23. juli 2021

Vi hadde kjørt langt og skulle bare kjapt innom for å ha mat, det gikk veldig tregt! Når vi endelig hadde fått maten gikk vi bare, man bør sjekke om man får det man skal ha før man går derfra, fordi det manglet drikke (som vi hadde betalt for) og vi sa tydelig at vi skulle ha søtpotet fries på den ene men fikk ikke det, når vi skulle bestille var det noen som til og med klagde på at det manglet noe. Det er også tydelig at flere opplever dette! Sjekk maten deres.

Takk, malinstedjane
Anmeldt 11. juli 2021

Fikk feil mat, ikke det vi bestilte. Han vi bestilte av virket ikke opptatt av å hjelpe, dårlig service og uhyggelige ansatte. Var en annen der som også klaget på feil mat

Takk, E8039JDemilies
Anmeldt 20. juni 2021

Var der lørdag 19 juni. Skuffet over servicen og kundebehandlingen. Bestilte mat i appen 17:50. Beløpet er trekt av konto. Ingen mat ble levert til bordet. Jeg ga beskjed til sjefen to ganger om at maten ikke var levert. Han var preget stresset og uhøffelig. Istedet for å ordne opp gikk han bak på kjøkkenet. Måtte dra fra restauranten kl. 19:00. Uten mat og kr. 260,- mindre på konto. Anbefaler ingen å spise der.

Takk, tori455

Reisende som så på McDonald's Steinkjer, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i McDonald's Steinkjer? Del dine erfaringer!