“Herremåltid!”
Anmeldelse av Ox Steak House

Ox Steak House
Vurdert som nr. 2 av 22 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Tre venner på biltur fikk servert strålende mat! Både entrecot, peanøttburger og ytrefilet ble fortært med største glede. Personalet var kjempetrivelige og svært omtenksomme. Vi valgte å sitte ut på en hustrig dag og blei passa ekstra godt på.

1  Takk, Torstein S

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Mulig vi hadde for høye forventninger, men dette ble en nedtur. Rett og slett et tamt måltid. Entrecoten var ingen høydare, peppersausen smaksløs, amadinepotetene smakte bare olivenolje (som nok også burde ha vært av bedre kvalitet). Gruppens yngste var derimot svært fornøyd med sin «fryer dippers» som var rimelig og smakfull.

2  Takk, Marit S
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat og service. Anbefales på det varmeste.
Vi har kost oss med meget god mat og vin. Gir vår varmeste anbefaling på grillet ørret

Takk, 945ingarr
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Trivelig plass med god mat som er laget uten snarveier. Servicen var også upåklagelig så vi returnerte den andre kvelden vi var i Steinkjer også. Imponerende ølutvalg fra Austmann, 20+ sorter...

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Sivert Arne S
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

... sa gubben som valgte pepperbiff, og min entrecote var upåklagelig. Stort pluss for at en blid servitør tipset om at vi kunne dele side orders når hun skjønte at vi gikk oss vill i menyen. Pluss også for at vi ble tilbudt å smake på drikke vi ikke hadde prøvd før, i tilfelle vi ville bedtille noe annet. En bra plass for langveisfarere en varm junidag. Tusen takk!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, ebethj

Reisende som så på Ox Steak House, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Ox Steak House? Del dine erfaringer!