“Kjempegod grillet ørret .”
Anmeldelse av Ox Steak House

Ox Steak House
Vurdert som nr. 2 av 22 Restauranter i Steinkjer
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod grillet ørret . Travelt , men god service likevel . Lite folk på kjøkkenet så de kunne ikke tilby dessert .

1  Takk, Irene J

Anmeldt 27. juli 2020

God og saftig burger, med sprøe og ferske fries og god dressing. Store porsjoner og ask service. Positiv overraskelse som vi kom over ved en tilfeldighet.

Takk, LGunde
Anmeldt 26. juli 2020

Kortreist mat - bra konsept med høykvalitets kjøtt! Fint sted også for en som ikke spiser kjøtt. Meget hyggelig betjening! Kan anbefales!

Takk, AnSoH
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Stedet for skikkelig god burger! Kortreist kjøtt som kvernes på restauranten ga oss en helt nydelig burger. Begge spiste d samme så vi fikk dessverre ikke prøvd andre kjøttretter. Super service og god atmosfære, vi kommer hjerne igjen.

Takk, steivort
Anmeldt 22. juli 2020

Kjempehyggelig personale og utrolig gode burgere! Vil absolutt anbefale å spise her. Vi kommer tilbake!

Takk, 756amaliem

Reisende som så på Ox Steak House, så også på

Steinkjer, Steinkjer kommune

Har du vært i Ox Steak House? Del dine erfaringer!